środa, 26 kwietnia 2017

Wędrujący film.

Wzięłam udział w zabawie u Karto_flanej, która zaproponowała oglądanie wędrujący film.
Ja film otrzymałam od Etoil.
Zdziwiona byłam, bo o zabawie zupełnie zapomniałam, gdy otrzymałam przesyłkę. Z koperty wysunął się ...  film !


 Troszkę trwało zanim po obejrzeniu filmu wysłałam go do CreaDivy,  musiałam przygotować upominek i coś słodkiego, (takie są zasady zabawy).
Jako  że przesyłka już dotarła na miejsce przeznaczenia mogę pokazać jak wyglądała.


Do koperty włożyłam
1 -  oczywiście film
2 - czekoladkę
3 - scrapki , ja zamiast herbatki (nigdy nie wiem jaką kupić) , zazwyczaj wysyłam scrapki, wiem już, że te zostały przyjęte z radością


scrapki gdy robiłam zdjęcie były już posortowane w woreczkach

4 - serwetkę, robienie jej nie licząc blokowania trwało tylko ociupinkę dłużej niż wycinanie scrapków maszynką. Serwetkę zrobiłam moim ulubionym wzorem ,na szczęście   się spodobała .

tak wygląda na jasnym tle

a tak na ciemnym

I to wszystko co wysłałam do CreaDivy !

13 komentarzy:

  1. fajny pomysł, tak jak kiedyś była wędrująca książka i gdzieś zagineła, mam nadzieję ze film będzie wędrował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zabawa! Serwetka cudna a skrapki... tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłałaś super upominek :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zabawa :) Film oglądałam dawno temu...

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny.pomysl.ztym.filmem,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super paczuszka i ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, ze film powędrował dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super upominek przygotowałaś dla Krysi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez bym chciała się tak pobawić w wędrując film.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna zabawa,super prezent robiłaś..

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspanaiały prezet przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń