piątek, 18 kwietnia 2014

Prezenty i karteczki Wielkanocne

Dostałam przepiękne życzenia wypisane na  ślicznych karteczkach

od Janeczki

od Teni
Janeczko  i  Teniu dziękuję bardzo.

Na początku kwietnia miałam szczęście w losowaniach.
Od Ewy dostałam "malutki słodki drobiażdżek ' - tak Ewinka napisała na swoim blogu :-)

od Ewinki
Karteczka z życzeniami


Duży plik tekturek, wycinanych elementów, bazy do kartek, koroneczka, ćwieki, guziczki... masę rzeczy do robienia karteczek. znajomi mogą brać śluby, rodzić dzieci itp , itd.


Karteczkę do wykorzystania


Jeszcze jedna karteczka


I śliczna zawieszka.... to wszystko to są zdaniem Ewy drobiażdżki, Ewo dziękuję bardzo!

To było wczoraj rano w skrzynce
Po południu zaś zadzwonił domofon i kurier przyniósł mi paczuszkę od  Violi.

 Rozpakowałam i wyjmowałam i końca nie było widać.
Wyjęłam :

 kubeczek , kurkę, śliczny pojemniczek


świeczkę , w oryginale jest deikatniejsza

 pudełeczko w krateczkę , w którym był króliczek, bransoletka i ufilcowany przez córkę Violi kotek

 pudełeczko w paski a w nim trzy glicerynowe mydełka


kawusia i niespodzianka w słoiku, galaretki w czekoladzie
Dostałam tez bardzo pomysłową karteczkę.
Wiolu, dziękuję Tobie i twojej Córce.

W kubeczku piłam już wczoraj herbatkę



Troszkę za późno zorientowałam się , że jest już za późno  na zrobienie karteczek.
Oglądałam na blogach, podziwiałam. Nawet notowałam kursiki. Dobrze, że nie kupiłam nowych papierów i stempelków ;-)
I to już  koniec mojej aktywności kartkowej.

Dziękuję Wszystkim za życzenia, za komentarze, witam nowe Obserwatorki.


8 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że sie podobaja candowe prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu się wmieszał zajączek wielkanocny ; ) Cieszę się ,że drobiażdżek się spodobał :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, życzę Ci Radosnego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych i Spokojnych oraz Zdrowych Świąt Wielkanocnych Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Tobie i Twoim bliskim
    Jaj przepięknie malowanych,
    Świąt słonecznie roześmianych,
    W poniedziałek dużo wody,
    Zdrowia, szczęścia oraz zgody.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnego i radosnego świętowania, w gronie najbliższych życzę i pozdrawiam serdecznie!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,serdecznych spotkań w gronie rodziny
    oraz wesołego Alleluja.

    Pozdrawiam ciepło i z serca- Dorota

    OdpowiedzUsuń