środa, 24 kwietnia 2013

Moje drobiazgi !

Moje drobiazgi jutro zostaną wysłane do Edyty ;-)

Dostałam od Kateriny  siateczkę ( torbę) ręcznie przez nią uszytą.
Tak jak pisałam już będzie służyła mi do przechowywania robótek przewożonych w torebce.
Katerino dziękuję!

Widzicie kotka, który wygląda zza torby?
On już wie, co go czeka ;-)

Dostałam - rozdaję

Czy ktoś chciałby tego kotka ?
Proszę to napisać  w komentarzu pod tym postem.


Dostałam tez jeszcze jedną przesyłkę, od Tores.
Smash pokażę  gdy zrobię  pierwszą stronę, chociażby okładkę. Dla mnie to ogromne wyzwanie ;-)

12 komentarzy:

  1. Hojna Kobieto :-) Często jak wchodę do Ciebie, to właśnie masz coś pięknego do dania :-) Kotek cudny, mój syn uwielbia kotki:-) Ale oczywiście uważam, że nie mnie on się należy. Na pewno ktoś inny, kto jeszcze nic od Ciebie nie otrzymał też będzie cieszył się z kotka :-)
    A ja główkuję od długiego już czasu co by tu dla Ciebie przygotować, bo jesteś tak wszechstronna, że to trudny orzech do zgryzienia ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jupiiii ależ się cieszę. Dziękuję bardzo :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki słodki :))) i jakie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do nowego miejsca: W kąciku przy maszynie http://elau66wr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oh ja bym chciała kotka!! bardzo bardzo bardzo !! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie kociątko ;) Moje bestie domowe mruczą, że chciałyby mieć małego braciszka ;) Buziaczki i gratuluję pięknego podarku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotki się robią, pobiegną do wszystkich, którzy sie zapisali i napisali, że chcą!

    OdpowiedzUsuń
  8. Woooooooow :)))) Przegapiłam kotka :))) Dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń