minął dzień

Minął dzień

sobota, 15 września 2012

Po sezonie

Pojechaliśmy dzisiaj na spacer... pięknie było:-)






 Chcecie się zabawić?
Kto wie gdzie byliśmy.
W środę wśród osób, które napiszą gdzie byliśmy rozlosuję coś, co zrobię szydełkiem z dratwy ;-)



Może pokusicie się na napisanie co to będzie. Odpowiedź nie powinna być trudna, bo już to coś robiłam;-)
Losowanie w środę późnym wieczorem, zgadywanka trwa więc do 22.00

Katya i Aleksandra R. dołączyły do grona moich obserwatorów, witajcie dziewczyny:-)

31 komentarzy:

  1. witam:) prześledziłam bloga i bardzo mi się tu spodobało, będę zaglądać!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, też już troszkę u Ciebie pobiegałam, ale muszę usiąść w spokoju i popodziwiać!

      Usuń
  2. witaj Basiu .... niestety nie mam ladego pojęcia...
    widzę, że pogoda była w miarę wymarzona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Padało w czasie jazdy tam i z powrotem, Tam było słoneczko i silny wiatr.

      Usuń
  3. Nie wiem gdzie byliście...ale było ślicznie i słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spojrzałam jeszcze raz na zdjęcia , rzeczywiście kto tam nie był, nie zgadnie.

      Usuń
  4. Dobry wieczór, Basiu
    Na pewno gdzieś nad jeziorem albo morzem, Wdzydze? Ustka?
    Nie mogę sobie przypomnieć twojej robótki z dratwy.
    Przy okazji zapytam, gdzie można kupić takie nici? Ostatnio mam sentyment do lnianych sznurków.
    Basiu, sorry za to "cd..." u mnie. opowiadanie jest długaśne i wiesz ile czasu zajmuje przewijanie do komentarzy, masakra. To nie to co na blogerze. Wszystkie komentarze widać od razu.
    A wiesz, że nie sądziłam, że zaglądasz na mój pierwszy blog? Dzięki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem na tym blogu za każdym twoim wpisem, nie komentuję za często, przepraszam:-)
      Zgaduj dalej, jeszcze kilka miejscowości zostało.
      Nici (dratwę) kupuję w pasmanteriach.

      Usuń
    2. Nie napiszę co to za miejsce, bo już poprzedniczki napisały.
      Natomiast powiem co będziesz robić z dratwy. Pewnie siatkę albo podręczny koszyczek na drobiazgi.
      Znalazłam dratwę w sklepie internetowym; sznurkownialniana. Jest duży wybór nawet są kolorowe. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Wiesz, to pisz, będzie losowanko;-)
      Dziękuję za namiar do sklepu!

      Usuń
    4. Rowy i siatka, tak jak podałam wczoraj.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Brawo, jak zgadłaś, nigdzie nie widać morza, ale masz już pół punktu.
      Zgaduj dalej.

      Usuń
  6. Nie mam pojęcia gdzie byłaś ale wiem,że Ci zazdroszczę pobytu w tak pięknym miejscu:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jestem pewna, że to były Rowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Te Rowy jakoś mi także pasują, morze blisko i zatoki w tym stylu, rybak z siecią jakiś podobniasty, ale tego gościa z fają nie kojarzę...tak czy siak wypad miałaś extra z zamówioną pogodą :) Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze pamiętam, to postać rybaka wyrzeźbiona w pniu drzewa
    znajduje się ... w ROWACH
    wycieczka super, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sądząc po pięknej scenerii napisałabym za Anną:)) Nad morzem.No ale wiem ,że nie wygrałam:))
    A jak dratwa, to chyba siateczka?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam pojęcia gdzie byłas , ale slicznie musiało tam byc ..

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem , gdzie to , ale piękne widoki: i domy szachulcowe i rzeźby...Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja ściągam jak za dobrych szkolnych lat :) Rowy!
    :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj :)
    bardzo ładna okolica, i dość charakterystyczne miejsca, ja niestety nie wiem co to za miejscowość, ale na pewno znajdzie się ktoś kto zgadnie lub będzie wiedział :)
    dziękuję za udział w mojej zabawie i życzę szczęścia w losowaniu
    pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rowy... po sezonie najpiękniejsze - wreszcie cała plaża do dyspozycji ;-) i ta cisza... a rybka najlepsza u Juliusza.
    Pozdrawiam ze starego miejca, bo mój blog przepadł :-(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I już nic nie można zrobić?, muszę swój blog zabezpieczyć.
      Lubię miejscowości wypoczynkowe po sezonie:-)

      Usuń
    2. Zablokowałam konto na googlu, oczywiście jest procedura , ale nie podoba mi się ona... wysyłanie ksero dowodu, albo transakcja kartą kredytową - obawiam się, że już nic nie można zrobić :-(
      A ja nie cierpię miejscowości wypoczynkowych w sezonie ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Zablokowałam konto na googlu, oczywiście jest procedura , ale nie podoba mi się ona... wysyłanie ksero dowodu, albo transakcja kartą kredytową - obawiam się, że już nic nie można zrobić :-(
      A ja nie cierpię miejscowości wypoczynkowych w sezonie ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Wydaje mi się, że robisz siatkę/torbę, wszystkie rzeczy tworzysz rewelacyjne i przede wszystkim w zastraszającym tempie ;-) W sumie niewiele razy byłam nad morzem i niewiele miejsc tam znam, choć morze uwielbiam. W Rowach byłam raz i wydaje mi się, że może to właśnie to miejsce. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Basiu oczywiście byliście w jednym z piękniejszych miejsc na tej ziemi mianowicie w Rowach.Ciekawa jestem czy jadłaś rybkę z pływającej smażalni rybek :)) A i mam nadzieję ,że pogoda wam dopisała na małe kompanko w morskiej bryzie. Ha i niedaleko jest plaża naturystów nie nie byłam ale słyszałam ,że jest. Pozdrawiam.Tez jestem ciekawa co to za sliczny obrazek bedzie.

    OdpowiedzUsuń