wtorek, 3 lipca 2012

Candy, rozdawajki, wybieranki ;-)

W Violinowie z okazji drugiej rocznicy bloga trwało candy. Miałam to szczęście i zostałam wylosowana.

Wczoraj otrzymałam paczuszkę;-)

A w niej  cudna Słoniczka Malwinka

Ubrana jest ślicznie. Bluzeczka w kwiatki. Bluza z kapturkiem i z podszewką.Z tego samego materiału co podszewka uszyte są majtaski.
Całe szycie to  wyższa szkoła jazdy.Wszystko pięknie wykończone.
Zaciekawiło mnie tez czym jest wypchana, bo dotykając ją mam wrażenie, że jest to gąbka obszyta materiałem. Tak dokładnie wypełnione są wszystkie części słoniątka.

 W paczce znalazł sie też woreczek ze słodyczami i kawą

 pod słodyczami w woreczku znalazłam osłonkę na świeczkę. Piękną, delikatną osłonkę ozdobioną papierem ryżowym.


Ten spory zestaw serwetek też znalazłam w paczuszce, chyba żadnej z przysłanych mi przez Wiolę jeszcze nie posiadam.
 Otrzymanej słoniczce zmieniłam imię, teraz nazywa się Słoninka Violinka vel Malwinka ;-)
Przysiadła sobie kolo telewizora, ale chyba długo tam nie posiedzi. Poszukuję dla niej  innego miejsca.
Wiolu dziękuję za paczuszkę. Czy pisałam już, że słoniątko jest cudne?


Brałam tez udział w losowaniu Urodzinowych cukierków u Chimery,  dostanę niespodziankę;-)

U Kejti zaś popisałam się znajomością cytatu z filmu "Shrek Forever". Znowu miałam szczęście i zostałam wylosowana. Mogę w sklepie


  wybrać sobie ogrooomną ilość serwetek .Już tam byłam podoba mi się dużo serwetek i papierów...ale będzie się działo;-)

Witam wśród obserwatorów  Ewę  i  Przytulasie Nasze.

14 komentarzy:

  1. jaki śliczny różowy słonik, kochaniutki, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wspaniałych prezentów - jednym słowem dopisuje Ci szczęście w rozdawajkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznego słonika wygrałaś.Gratuluje szczęścia. Zagraj w totka, może teżCi się poszczęści.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę Basiu, że Violinka-Malwinka przypadła Ci do gustu. Ja również gratuluję Ci wygranych (ja niestety nie miałam jeszcze tego szczęścia).Pozdrawiam serdecznie i jestem już spokojna, że przesyłka dotarła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci ślicznej wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję szczęściaro :-)
    wygrałaś śliczne prezenty , słoniczka jest piękna ...
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje tyle wygranych . Cudny słonik ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję szczęścia :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęściara!

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle szczęścia naraz:))) gratulacje:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednym słowem szczęściara z Ciebie ..tyle słońca naraz:-)Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam - gratuluję wszystkich wygranych - dziękuję za odwiedziny w Białym Domku, a wyjazd do Świnoujścia wierzę ,że przywołał wiele miłych wspomnień , życzę więcej takich wyjazdów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu! dzisiaj przygotowuję dla ciebie przesyłkę i jutro ruszy do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń