minął dzień

Minął dzień

wtorek, 29 listopada 2011

Zawijaski, śnieżynki.

Chyba, no raczej na pewno zdążę
Dwa tygodnie było tyle
Tydzień temu tyle
Dzisiaj jest tyle



Byłoby więcej, ale troszkę prułam, jeszcze widać w dolnej części wyszywania ślad po pruciu.

Znalazłam kursik na malutkie aniołki.



Kurs i wyraźniejsze zdjęcia obejrzyjcie sobie klik tu.Ja koniecznie oprócz aniołków chciałam pokazać jaką śliczną szmatkę wyszperałam w szmateksie;-)

Cieszę się,że jestem tu, w przestrzeni wirtualnej, że mnie odwiedzacie, komentujecie, obserwujecie;-))) Dziękuję za to!!!!

Może nie wszyscy jesteśmy aniołami, ale sporo z nas zauważyło,że Kubie stała się krzywda.
Jedyną jego winą był jego baardzo młody wiek, za młody wg regulaminu.
Dobrze,że wszędzie oprócz automatów pracują ludzie;-)

13 komentarzy:

  1. Basiu jestem pewna, że zdążysz. Haft jest piękny, oddaje cały nastrój świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie, źe zdążysz. Jesteś wszechstronna, podziwiam Cię bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze tylko 6 reniferków, serduszka, domek , zawijaski i koniec;) zdążysz na pewno:D no a szmatka trafiła się super! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę!!! Te łośki! Renifery znaczy... no boskie! Jeszcze czerwono-białe... zazdrocha mnie zżera bo ja zupełnie nie umiem XXX. Piękne zawijaski! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow pięknie :) Materiał super i aniołki fajne.
    Cieszę się, że Kuba odzyskał blog :D
    Super wiadomość!

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, masz cierpliwość. Podziwiam.
    Klikam na "klik, tu" i nie chce mi sie otworzyć. Próbuje na dwóch przeglądarkach i dalej nic. Szkoda, bo chciałam zobaczyć kursik i Twoją zdobycz. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu byłam u Kuby i pięknie napisał post :) Super! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chwalę zdolne ręce - krzyżyki zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry. Proszę Pani Basiu ja bardzo dziękuję za pomoc i że Pani jest ze mną. Jak ja się ucieszyłem że już mam mój blog no normalnie zawał. Ale przeżyłem co nie? Choinka z szyszek jest świetna! Ja zrobiłem z kwiatków ale z szyszek może też spróbuję ale na jaki klej te szyszki się trzymają? Mogę też zrobić? Bo tak się składa że ja mam bardzo dużo szyszek dostałem je w prezencie od Krzysia i Jasia to są mali chłopcy i przysłała mi Pani Asia ich super mama.
    Dobrego dnia i dużo radości Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu - zasuwasz z tym Sal-em niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń