piątek, 25 listopada 2011

Mój kawałek świata!

To jest, a właściwie był blog dziewięciolatka. Kubę znają prawie wszyscy. Nawiązał z dużą ilością blogerów cudowny kontakt. Pięknie pisał. Wstawiał świetne kursiki z których i ja się uczyłam.

Blog Kuby został zamknięty.

Kto mógł to spowodować, komu nie podobało się, że chłopiec zamiast wałęsać się po ulicach uczył się i swoją wiedzę przekazywał dalej?

Osoby, które anonimowo piszą donosy, piszą obraźliwe komentarze to trole internetowe.

U niektórych napiszą złośliwy komentarz, nie podpisując się, u innych spowodują zamknięcie bloga, tak jak u Kuby.

KUBUSIU, WRACAJ !!!!


Trole, to również wszystkie osoby,które anonimowo zwracają uwagę.
Anonimie, wiem,że gumki są do zmazywania ołówka, długopisu(bo i takie są), ale ja przepisałam dosłowne tłumaczenie z opakowania. Czy gdybym napisała gumka do mazania i dała w cudzysłów, nie zwróciłbyś mi uwagi?
Komentarz rozśmieszył mnie, bo w tak błahej sprawie nie mieć odwagi podpisać się?

17 komentarzy:

  1. Basiu, jeśli masz kontakt z Kubą to napisz do niego, żeby skorzystał z funkcji - " nie mogę znaleźć mojego bloga". Mnie zdarzyło się tak, że zniknął mój blog i korzystając z tej funkcji odzyskałam go. Szkoda, by było gdyby blog Kuby zniknął.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiają mnie tacy ludzie. Przecież o wiele przyjemniej jest zostawić jakiś pozytywny komentarz. Ciekawe jaki to rodzaj ludzi czerpie radość??? przyjemność??? z takich działań.
    A Kuba miał cudowny blog.
    Lepiej, żeby dzieci grały w bezsensowne gry?
    Ech...
    Pozdrawiam serdecznie.
    A gumki wszystko jedno do czego są. Te są dla ozdoby piórnika :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki aby Kuba wrócił,fajny chłopak.Niestety czasami komentarze mogą doprowadzić,że ludziom się juz nie chce pisać,ale piszemy przecież dla siebie.Jestem ciekawa czy jakbym tak walneła wpis w starej śląskie gwarze z naleciałościami czesko-morawsko-niemieckimi to żaden pieron by się nie doczytoł,to też by mi bloga zamknęli?To tak sobie pomyślałam,może i tak napiszę kiedyś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze mi się żaden trol nie trafił na blogu, ale jak się trafi, włączę funkcję moderowania komentarzy i publikowania po zatwierdzeniu. Złośliwe, niekonstruktywne komentarze zdarzały mi się na portalu digart. Ponieważ dzieje się tak za pozwoleniem właścicieli portalu, to skasowałam tam konto. Szkoda, że nie widziałam bloga Kuby :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama korzystałam z jego kursików jest mi okropnie przykro a moze by jego mama poprowadziła tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic z tego nie rozumiem! Co komu przeszkadzal blog Kuby??? Jest w sieci duzo wiecej blogow wulgarnych i nie tylko, a tu dziecko przeciez swoje piekne prace pokazywalo! Do czego to doprowadza zazdrosc ludzka? Bo ja uwazam, ze to ktos robi z zazdrosci.... A moze faktycznie tylko jakis blad techniczny powstal i Kuby blog sie odnajdzie? Mam wielka nadzieje, ze tak sie stanie. Trzymam mocno kciukasy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co to się dzieje na świecie... Zdolni ludzie są szykanowani i zamyka im się ich twórcze miejsca... Zawiść ludzka nie zna granic... Może kogoś zabolało, że dziecko jest zdolniejsze od niego i z czystej złosliwości postanowił przyczynić się do zamknięcia bloga... Nigdy nie zrozumiem takich sytuacji... Mi kiedyś na blogu zwracano uwagę na błędy w stylu przestawienie literek albo brak przecinka ale siętym nie przejęłam bo takie rzeczy się zdarzają...

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję że blog Kuby wróci i Kuba się tym,wszystkim nie zrazi! niestety takich ludzi którzy czerpią przedziwną satysfakcję z bycia złośliwym dla innych jest trochę i u mnie już tez komentarze zamieszczali. Dobrze że o tym piszesz Basiu!

    OdpowiedzUsuń
  9. tez czytałam gdzieś ostatnio, że blogger "przetrzymuje" jeszcze 9 dni usunięte blogi, wszystko jest do odzyskania, oby się powiodło! ale nie rozumiem jak donos może spowodować usunięcie bloga?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mi przykro! Masakra, toż to rozbój w biały dzień!
    Dobrze, że o tym napisałaś. A mi się wydawało, że to taki przyjazny świat, a okazuje się, że nigdzie nie można czuć się miło i bezpiecznie!
    Trzymam kciuki, żeby dało się odzyskać bloga.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sedno sprawy ma drugie dno, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  12. to smutne Basiu co piszesz. Mam nadzieję że Kuba wróci, zaznaczy komentowanie tylko dla zarejestrowanych itd.
    A gumki są do mazania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakaś jedna wielka masakra......Nic więcej nie umiem powiedzieć. Kuba, jeśli będziesz to czytał - jesteś super facet, bardzo mądry, radosny, zdolny - wiele ludzi Cię bardzo polubiło nie przejmuj się, naprawdę!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. To smutne i bardzo przykre, że ludzie zamiast dorównywać innym próbują ściągać ich do swojego poziomu - społecznych miernot.
    Mam nadzieję, że Kuba się nie podda (Kuba Ty wiesz o czym mówię); nie może być tak, że jakaś "beznadzieja" niszczy naprawdę wartościowego człowieka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Barbatoja, to okropne co piszesz. Najpierw przeczytałam o tym u Kasi, teraz u Ciebie. Normalnie aż nie do wiary.

    Jeśli chłopcu rzeczywiście usunięto blog, to jest to okropna podłość. Każdej z nas, gdyby tak ktoś zrobił, byłoby strasznie przykro i żal.

    Dziwię się ogromnie ludziom, którzy widząc ile jest zła na tym świecie, sami jeszcze dokładają coś od siebie.
    Wierzę, że wszystko co siejemy, prędzej lub później, do nas wróci.

    Moim zdaniem blog powinien być przywrócony! Tylko jak to zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  16. Blog Kuby nadal istnieje. Właśnie na niego po raz pierwszy trafiłam tydzień temu. To wspaniały chłopiec. I robi wspaniałe rzeczy, także dla innych. Ma naprawdę wielkie serce.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam blog Kuby powrócił oto link: http://mam-hobby.blogspot.com/. Trafiłam do niego przez blog mojej szkoły : http://naszescrapki.blox.pl/html. Jest on o zajęciach scrapbookingu, na które chodzę. Mam na imię Emilka. Jeżeli państwo chcą ponownego obejrzenia bloga Kuby proszę skopiować link. Blog Kuby jest cudowny!:)

    OdpowiedzUsuń