niedziela, 30 października 2011

Zadanie z Projektu 12/12

W Projekcie 12/12 powinnam najpóźniej jutro pokazać uszyty przeze mnie październikowy chustecznik, rozumiecie pora katarów.
A ja dopiero dzisiaj pokazuję wrześniową pracę, miał być piórnik, pojemnik na kredki itp itd.
Mam sporo pisaczków i chciałam uszyć dla nich pojemniczek, piórniczek



Właśnie wybierałam szmatki, gdy do pokoju wszedł Ślubny i stwierdził, że to on potrzebuje koniecznie jakiegoś opakowania do swoich wybijaków ( a może to inaczej się nazywa?)
Wybrał materiał (to nogawka z moich starych spodni)i uszyłam. Postarałam się. Zrobiłam nawet lamówkę;-)






I w taki to sposób moje pisaczki powędrowały znowu do pudełeczka;-)

15 komentarzy:

  1. Po prostu piornik uniwersalny;)
    Jak sie mezowi znudzi wsadzisz tam swoje pisaki :)
    Az mi wstyd, jak pomysle jakie mam zaleglosci w wyzwaniach 12/12 ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł,długopisy na swoim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pomysł rewelacja!I wykonanie fajne...Tylko te biedne długopisy...znowu bezdomne ;(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę jak stare spodnie się przydały :) Świetny pomysł i wykonanie!
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wbijaki poukładane wg wzrostu;)praktyczne i ładne ubranko dla narzędzi.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moze i pisaki swego miejsca nie maja, ale za to jaki maz zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w moim candy, już niedługo losowanie :)
    Pozdrawiam
    magdalenardo

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo praktyczny "piórnik"! Mąż pewnie bardzo zadowolony:) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry pomysł, niech ślubny tez uszczknie z Twojego hobby!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma nic piękniejszego jak zadowolenie z naszej pracy dostrzeżone w oczach/słowach innej osoby:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny piorniczek :) Ja to bym tam od razu drutki jakos zmyslnie upchala :))

    OdpowiedzUsuń
  12. no i super wyszło, i w dodatku stare spodnie są wykorzystane do końca;) zapraszam na wędrującą książkę;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne etui.Zapewne pisaki również doczekają się swojego:))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne "opakowanko"! Ja się przymierzam do uszycia takiego na kredki mojego syncia:) Ale zanim się zbiorę, to się zejdzie.

    OdpowiedzUsuń