czwartek, 8 sierpnia 2024

Morza szum

"Morza szum" to temat  na który  robimy zakładki w  lipcu na grupie fb Świry Rękodzieła. Zrobiłam zakładkę z papierów Summer Breeze, ScrapBoys

 


Sama zakładka to bardzo mało działania i mało zużytych papierów, a papierów tej kolekcji mam jeszcze troszkę zrobiłam więc albumik harmonijkowy. Albumik kupiony, więc odeszło sklejanie bazy.

Okładka jeszcze nie ozdobiona, ale nie mam pomysłu na nią, album stanie na razie wśród innych na półce :-)



 Cztery strony mają kieszonki.


Tył albumu ma kieszonkę w której zmieści się kilka zdjęć. Przed oklejeniem albumu dodałam magnesy, jednak ilość kieszonek i mat na zdjęcia spowodowała, że magnesy które są dość silne tutaj nie zdają egzaminu. Dodałam wstążkę.








Z drugiej strony albumu są na zmianę, na jednej karcie kieszonka z folii, na drugiej też kieszonka do której  z prawej strony można wsunąć mniejsze zdjęcia. Nawet nie mając małych zdjęć można przecież dopasować, dociąć te większe.
 
Papierów tej kolekcji mam jeszcze  na co najmniej dwa duże albumy :-)


7 komentarzy:

  1. Basiu super i album i zakładka. Morskie papiery rewelacja. Podziwiam, bo mnie się wiele podoba ale już papierów nie kupuję, muszę zużyć najpierw te co mam , ot takie moje przemyślenia, robię porządki, nic do szuflady, albo inaczej mało co do szuflady.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja te papiery mam od dawna, bardzo mi się podobały. Kupowałam je przy każdej okazji, oczywiście gdy były po obniżonych cenach. Staram się wyrobić starsze kolekcje, bo jest tyle pięknych nowych. Te nowe kupuję tylko w kitach.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Morskie klimaty są Ci bardzo bliskie, wiec nie dziwię się, ze tworzysz w nich takie cudeńka! Myślę, że album nie postoi długo na tej półce.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alino.
      Myślę, że Ślubny szybciutko komuś go podaruje.
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Jakie to piękne. A mnie automatycznie w głowie układała się cała historia związana z tymi ilustracjami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki piękny komentarz od Ciebie dostałam, dziękuję.

      Usuń
  4. Świetny!!! Korzystałam już z tych papierów :) Są super!

    OdpowiedzUsuń