wtorek, 13 lutego 2024

Wymiana kart ATC na "Fantastyczne ATC"

Na fb należę do dwóch grup ATC, wymieniam się indywidualnie oraz w biorę udział w wymiankach organizowanych. Po raz pierwszy wzięłam udział w wymiance ATC i calineczek. Grupy były trzyosobowe. W moim zespole wymiankowym były Agnieszka Bartkowiak i Małgorzata Ścipień. Temat wymianki - miłość.
 
Oto moje karty i moje calineczki
 

 
Prace zrobiłam z papierów uzyskanych od Tosi z Tosiakowa dzięki jej akcji na rzecz WOŚP w której brałam udział.
 

A to trzy karty, które zostały w moim albumie. Od lewej Agnieszki, Małgorzaty i moja.
 

 

21 komentarzy:

  1. Kolejne cudowne karteczki. Bardzo mi się one podobają. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe karteczki i piękna wymianka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne karteczki Basiu. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochane ptaszki w niebieskościach - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowe ptaszki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze nie raz je wykorzystam, pozdrawiam 😊

      Usuń
  6. Super kartki i fajna kolorystyka :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊, to wcale nie moje kolory a też mi się bardzo podobają.

      Usuń
  7. Basiu choć nie robię ATC i Calineczek to z przyjemnością je oglądam. Fajnie zinterpretowałaś tą miłość, i super że nie są w czerwonych kolorach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, zauważyłam że w tym roku powstało sporo prac na walentynki niekoniecznie w czerwonym kolorze.
      Pozdrawiam 😊

      Usuń
  8. No i cóż mogę rzec - piękne. Uwielbiam do Ciebie zaglądać i podziwiać (i zazdrościć, ale tak pozytywnie, umiejętności). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki powstały- wszystkie:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń