poniedziałek, 15 sierpnia 2022

Klub Seniora 2

 Frekwencja na spotkaniu w drugim Klubie Seniora bardzo mnie zaskoczyła - przyszła jedna osoba 😏 Reszta poszła na kijki.

Nie zrezygnowałam i bawiłyśmy się wybornie. Zrobiłyśmy trzy czekoladowniki.

Jak to ja znowu zapomniałam zrobić zdjęć, nawet moich czekoladowników.Zdjęcie ściągnęłam ze strony Klubu. Wg pomysłu Ani Rokickiej  zrobiłam dwa czekoladowniki.

 

Jako że czekoladowniki są przeznaczone na festyn, dorobiłam jeszcze dwa i kilka kartek.

Pieniądze zdobyte w czasie loterii pomogą  osobie chorej w rehabilitacji.









 

Zobaczymy ile pieniędzy uda się zdobyć na organizowanej loterii. 

 

16 komentarzy:

  1. Ale super! Nie spotkała się dotąd z taką formą czekoladownika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania Rokicka prowadziła liva i pokazała wtedy ten sposób i bardzo mi się spodobał. Łatwiejsze klejenie.
      Miłego tygodnia Małgosiu.

      Usuń
  2. Super wyszły a jakie bogate,nie ważne ile osób prace piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu.
      Po kilku spotkaniach przestałam się stresować, że tak mało osób przychodzi, tak jest latem, jesienią i zimą jest ich zawsze więcej.

      Usuń
  3. Super takie zajęcia hihi :).

    Zrobiłaś śliczne ubranka na czekolady :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, czy to Ty prowadzisz zajęcia w Klubie Seniora? Chętnie bym przyszła, niestety mieszkam na drugim końcu kraju :) Taka forma czekoladownika jest mi znana (jeden tylko zrobiłam). Powodzenia na organizowanej w szczytnym celu loterii! Czekoladowniki piękne ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się raz na kwartał, mam wtedy dwa spotkania, po jednym w każdym z dwóch Klubów Seniora. Traktuję to jak zabawę, bo uczestniczki najczęściej nic sobie nie robią z moich uwag.
      Przeglądam moje zapasy w pudełkach, by dodać więcej moich prac.
      Szkoda, że mieszkamy tak daleko od siebie.

      Usuń
  5. Piękne są te czekoladowniki.
    A zdjęcia - na szczęście inni je robią :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci wyszły:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem Pani zdolności manualnych i to nie od dziś :D To piękne, że pieniądze ze sprzedaży pomogą osobie w potrzebie. Często sprzedaje Pani swoje prace w tym celu? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i pochwałę. Nie przekazuję często, jeżeli już to sporo moich kartek zostaje w UUTW i są stamtąd wysyłane. Do przyjaciół, darczyńców i starszych lub chorujących członków naszego stowarzyszenia. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Fajnie, że masz taką pasję, która na dodatek może pomóc innym.

    OdpowiedzUsuń