sobota, 6 sierpnia 2022

Klub Seniora 1.

 Czasami mam zajęcia z rękodzieła dla Seniorów. Tym razem zaproponowałam mini albumiki harmonijkowe do zdjęć. Dużo oklejania, mało zdobienia 😊Bazy też robiłyśmy same.

U nas były ogromne upały, na zajęcia zjawiło się tylko kilka pań. Dla mnie to lepiej.

W domu przygotowałam bazę, przycięłam papiery. Myślałam, że zdołam posklejać go w czasie zajęć. Jednak albumik zrobiłam dopiero w domu.




W przyszłym tygodniu w drugim Klubie Seniora będziemy robić czekoladowniki, ale o tym potem 😀
 

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny. Super są takie albumiki na kilka zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, a dla seniorów po prostu sama przyjemność. Moja babcia uwielbiała takie prace ręczne. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja również lubię te spotkania.
      Miło Cię gościć :-)

      Usuń