niedziela, 5 grudnia 2021

Morski album

 Ten album to projekt Karoliny Bińkowskiej. Troszkę trwało nim go dokończyłam. Potem długo czekał na sesję fotograficzną.

Album wg pomysłu Karoliny powinien mieć ręczne przeszycia na okładce. Niestety szycie przez polar i beermatę, mimo wcześniej zrobionych otworów sprawiło mi ogromną trudność. Po prostu fragmentami przeszyłam strasznie krzywo. Musiałam jakoś to zamaskować. Przykleiłam koronkę. I tym sposobem morski album zrobił się jeszcze bardzo kobiecy.

Piszę o moich błędach, a nie napisałam nic o samym albumie. Najbardziej ciekawy jest w nim sześciokątny kształt i zaokrąglony grzbiet. Papiery też są śliczne.



















15 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje ten kształt, album jest super.
    Pozdrawiam, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno jest ten album postawić na półce, ale kształt fajny :-)

      Usuń
  2. Album przecudny.
    Spóźnione , ale szczere najlepsze życzenia imieninowe ślę.
    Zdrowia radości przede wszystkim !
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny album i piękne, morskie motywy!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam album bardzo fajny, ale jestem ostatnio jakaś zbytnio praktyczna.
    Bo co z nim dalej, wklejać zdjęcia ?? czy na półkę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami żartuję, że podaruję komuś, niech się martwi co z nim zrobić.
      Brzydki pomysł. Robiłam, by nabrać wprawy w robieniu różnych albumów.
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Basiu, czasem dobrze napomknąć o błędzie i dodać jak się udało go naprawić bo błąd każdemu może się zdarzyć ale nie każdy potrafi go zamaskować :)
    Ciekawy kształt, przepiękne papiery ..... patrząc na ten album od razu widzę ,,pozytywnik,,. Mam na swoim koncie sporo małych albumików z inspirującymi myślami pozytywnymi, są fajnym prezentem.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten albumik jest niestety dosyć dużym albumem, bok heksagonu to ok 9 cm. Mniejszy byłby praktyczniejszy.
      Wygląda,że wciąż narzekam na ten album, ale on mi się wciąż podoba ;-)
      Pozytywnika jeszcze nie robiłam, muszę spróbować. Może na 50 rocznicę ślubu obdaruję takim gości. Musiałabym już zacząć je roić ;-)
      pozdrawiam Danusiu

      Usuń
    2. Myśli pozytywne + zdjęcia z morzem związane = ciekawe połączenie.
      Nie narzekaj na ten album Basiu ..... czasem to co wydaje się ,,bez sensu,, ma właśnie sens a my o tym jeszcze nie wiemy :) Też często robię coś by nabrać wprawy, zobaczyć co, jak i z czym (lubię nowości), potem wkładam do pudła z napisem ,,czekające na swój czas,, (są jak znalazł w potrzebie więc długo nie czekają) ;)
      Pozdrawiam Basiu

      Usuń
  6. Bardzo mi się podobają te morskie motywy. Idealny na wklejenie do niego zdjęć z pobytu nad Bałtykiem. Pozdrawiam serdecznie, a w wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morze sama sobie zrobię zdjęcia nad morzem :-) Mieszkam nad morzem lub blisko morza już od wielu lat.
      Do Ciebie wpadam i czytam, powinnam się wreszcie ujawnić i wstawić komentarz.

      Usuń