poniedziałek, 20 grudnia 2021

Lampiony

 Pierwszy lampion zrobiłam na warsztacie Niespodzianka z Olgą Bielską w zeszłym roku. Lampiony kupuję już wycięte, trzeba je tylko posklejać.

 Dałam go Bratowej, której się bardzo spodobał. 

Postanowiłam w tym roku zrobić trzy i rozdać je. Do dzisiaj zrobiłam dwa i pewnie więcej przed świętami nie zrobię.









Kiedyś jeszcze zrobię inne lampiony, kuszą mnie 😊

Czytam wszystkie Wasze komentarze, cieszą mnie. Przepraszam, że ostatnio nie odpisuję zaraz pod postem, ale staram się ograniczać siedzenie przed komputerem. Boli kręgosłup.

7 komentarzy:

  1. Są śliczne i wspaniałym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne i bardzo nastrojowe lampiony, Basiu.
    Zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Są śliczne i takie prawdziwie świąteczne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Prezentują się bardzo okazale i są fajnym pomysłem na prezent. Super! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu sa cuuuudne :) zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu daj sobie spokój z odpisywaniem, mało kto wchodzi drugi raz na ten sam post, trzeba sobie szanować swój czas i zdrowie. Lampiony super.... ale zrezygnowałam już z obdarowywania swoim rękodziełem innych, chyba że ktoś coś zamówi.
    Wiele z nas potrafi samemu wiele rzeczy zrobić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale ozdobiłaś lampiony.

    OdpowiedzUsuń