środa, 23 czerwca 2021

Żabka Milo

 Tematem przewodnim Dnia Dziergania była żaba Milo. 

Większość robiła ją z grubej włóczki. Ja preferuję małe maskotki (breloczki), zrobiłam ją z nici bawełnianych, szydełkiem, chyba nr dwa (chyba, bo napis się starł).



 

Kusiło mnie by post opublikować wczoraj wieczorem, ale poczekałam do dzisiejszego dnia, by na spotkaniu Manufaktury zrobić żabce zdjęcie z  większymi żabami 😉

Niestety obecne były tylko niedokończone żabki, ale i tak zrobiłam jednej zdjęcie z moim żabolkiem




29 komentarzy:

  1. Świetna żaba Basiu, takie maskotki potrzebują zręcznych paluszków. 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, masz rację , ale moje już nie takie zręczne. Długo trwało robienie tej żabki.

      Usuń
  2. Małe cudeńko, świetna ta żabka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza żabka :) świetny pomysł na brelok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, breloczki zawsze znajdą chętnych na ich posiadanie.

      Usuń
  4. Jaka słodka żabka.W realu nie lubię ząb ale taka to słodziak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu jest cudna ta Twoja mini żabka, I fajny pomysł z tym breloczkiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję.
      U nas dzisiaj się ochłodziło jest 21 stopni, wreszcie jest czym oddychać ;-)
      Miłego dnia

      Usuń
  6. widziałam już na fb, cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja żabka jest mega urocza, budząca uśmiech, jest fantastyczna. :))) Pozdrawiam cieplutko. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności! Świetny breloczek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, przeurocza jest ta mała żabcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna! Od razu wywołuje uśmiech na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka słodka jest ta Twoja żabcia:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a jak się dziwi,że wszyscy ją podziwiają ;-)

      Usuń
  12. WOW! Jakie słodziaki. Obie śliczne, ale Twoja podoba mi się ze względu na wielkość i kolorystykę. Breloczek rewelacyjny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza żabka Basiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń