sobota, 12 czerwca 2021

Klub seniora

Odbyło się pierwsze po długim czasie spotkanie na żywo członków UUTW. Spotkaliśmy się w Bunkrach Bluchera. Ruszają też sekcje zainteresowań.Rękodzieło ruszy dopiero po wakacjach. Z doświadczenia wiemy, że frekwencja w czerwcu jest bardzo znikoma i nasze spotkania to kawka i pogaduszki.

Chętne osoby mogą wpaść na spotkanie Klubu Seniora. Dzisiaj odbyło się tam malowanie kredkami pastelowymi i farbą toreb płóciennych.  Dla mnie to nowość, pojechałam.Oprócz przydziałowej torby, której malowanie troszkę mnie nudziło ozdobiłam dwie inne. Te dodatkowe przywiozłam z domu.

 Odrysowaną mandalę kolorowałam kredkami pastelowymi.  



Do następnych wykorzystałam szablony.

Powstała bardzo delikatna ozdoba, skrzydła kolorowane białą kredką i brokatową farbą.

 


Na trzeciej torbie gąbką maczaną w farbie też wykorzystując szablon naniosłam ptaki. 

 Tę torbę ozdabiałam na szybko, bo farby już były zbierane ze stołów ;-)

Kupię sobie farby do malowania na tkaninie ;-)))


animatorka z Klubu Seniora i jej praca


 

Praca jednej z uczestniczek spotkania.
 

14 komentarzy:

  1. I tym sposobem masz Basiu "spersonalizowaną" torbę zakupową:))
    I jeszcze jedno - fajne "babki" jesteście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne prace i pomysłowe ! Szkoda będzie takich pięknych toreb używać na codzienne zakupy. To muszą być zakupy wyjątkowe :) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jeszcze każde wyjście z do sklepu jest wyjątkowe ;-)))

      Usuń
  3. Basiu, jak ja tęsknię za takimi spotkaniami, spotkaniami z twórczymi osobami, osobami, które kochają tworzyć :) Mogę Ci pozytywnie pozazdrościć?
    Miałam farby do malowania na tkaninie, wnuczkom je dałam ... trudno :) Podobają mi się Twoje ozdabiane/malowane torby na zakupy (ja wózek na zakupy za sobą ciągnę) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też spotkań brakowało, teraz nawet wyjście na rehabilitację jest wydarzeniem. Wczoraj na dzierganiu na tarasie umówiłam się na następne wiązanie sznurków,początki makramy. To nic, że to już umiem ;-)
      Z autka do domu w torbie na kółkach wszystko transportuję, ale to tylko 1 piętro.

      Usuń
  4. Torba z ptaszkami bardzo mi się podoba 👏

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie ze spróbowałaś czegos nowego 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale, że po woli wszystko wraca do "normy", Tak jak było pewnie już nie będzie, strach zawsze będzie nam towarzyszył gdzieś z tyłu głowy, ale żyć trzeba w miarę normalnie. Wspaniały pomysł na zajęcia i piękne torby!!!
    Pozdrawiam serdecznie, Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po szczepieniach nabrałam wiatru w żagle.Czasami boję się , że za dużo;-)
      Miłego weekendu Basia

      Usuń