piątek, 11 września 2020

Cd. planera

 Łasa na pochwały jestem dlatego pokażę jeszcze jeden zeszyt planera, który nie znalazł  miejsca między okładkami. Dużo zdjęć będzie 😏



wystająca kartka pokazuje, że jest tam kieszonka




poszarpane, węższe strony też wyglądają ciekawie

kopertę by nie otwierała się zapięłam spinaczem



koperta naklejona jest z drugiej strony

tu koperta jest kieszonką, a sama otwierana jest na następnej stronie


Do zrobienia planera Olga Bielska przygotowała nam papiery Vintage Bison  CraftO'Clock

14 komentarzy:

  1. Przepiękny planer, to zdjęcie dziewczynki jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dziewczynka jest urocza, bardzo dużo zależy od papierów

      Usuń
  2. Super planer. Dla mnie za trudny, ale podziwiam ogromnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Trudny wydaje się tylko na początku pracy, potem tak wciąga :-)

      Usuń
  3. Wszystkie śliczne, ale ten ostatni najbardziej mi się podoba, poprostu bajka. Nie mogę się na niego napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Tę stronę sama wymyśliłam, tam jest kieszonka.

      Usuń
  4. Piękny, te papiery dają taki urok! Nie wiem czy coś bym w nim napisała:)) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale miejsca na zdjęcia się znajdą :-)

      Usuń
  5. Przepiękne papiery i materiały użyte, fantastycznie Basiu to wszystko skomponowałaś ..... świetny planer!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danko, za wszystkie komentarze, przeczytałam je hurtem :-)

      Usuń