czwartek, 9 lipca 2020

Box bez okazji.

Moja chęć tworzenia poszła na urlop, bezterminowy :-)

Koleżanki poprosiły o papiery. Jako że nie mam w planach zakupów przejrzałam mój stan posiadania. Znalazłam kilka kolekcji, które wciąż mi się podobają, ale nie pamiętam co chciałam z nich robić. Mam nadzieję, że koleżanki się z nich ucieszą.
Okazało się też, że posiadam pudełko pełne resztek z różnych kolekcji. Jest ich jeszcze sporo, więc każda resztka jest w oddzielnej foliówce. 
Niedużymi kawałkami  "Cudownego dnia" ze Studio75 okleiłam mały kraftowy box.





To jeszcze nie koniec kolekcji. Niby to resztki a mogę zrobić z nich pewnie ze dwie kartki i jeszcze jeden box.

Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Klubu Twórczych Mam 
i wylosowałam nagrodę od Karto_flanej.

Oto otrzymane od Eli prezenty ( pozwoliłam sobie ściągnąć od Ciebie zdjęcie).
Dostałam też od Eli śliczną kartkę z życzeniami.
Bardzo dziękuję.

 

6 komentarzy:

  1. Wiesz Basiu taki box to doskonały pomysł na wykorzystanie resztek, muszę i jak koniecznie spróbować. Ale takiego porządku żeby każda w foliówce to ja nigdy mieć nie będę. Pudełeczko wyszło urocze !!
    Gratuluję fajnego prezentu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny boksik Basiu.
    Ja również wykorzystuję nadal papiery ze starych kolekcji.
    Pozdrawiam miło,dobrej nocy 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, uroczy boxik, ta kolekcja papierów jest naprawdę piękna.
    Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny boxik, te kwiatuszki idealnie pasują do tła, a perełki robią idealne wykończenie. Fajności dostałas od kartofanej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty, a boksik tak od niechcenia zrodził się jako prześliczny upminek.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Resztki kolekcji w foliówkach, brawo za ład i porządek :) a box super !!!

    OdpowiedzUsuń