środa, 22 kwietnia 2020

Z czekoladowników dwóch

poprowadziła liva i pokazała jak z dwóch czekoladowników zrobić schowanko na albumiki. Trudno mi to co robiłyśmy nazwać i opisać, dlatego będzie sporo zdjęć ;-)

Czekobox, czekoladownikowy album, Marlena próbowała różnych nazw ;-) 
A wy jak nazwiecie pomysł Marleny?







Kwiatki zrobione własnoręcznie, co zapewne widać. Serce też sama zrobiłam z kleju na gorąco, potem je pozłociłam i pobieliłam.
Oczywiście do opakowania zamiast notesików można włożyć zgodnie z pierwotnym przeznaczeniem czekolady. Jednak posiadanie maleńkiego chociaż notesu z pamiątkami  z miło spędzonego weekendu czy wyjazdu to dobra perspektywa.

Cieszę się, że podobają się moje notesiki.
Dziękuję za komentarze.

 

14 komentarzy:

  1. Basiu, świetny pomysł. Super jest to serce z kleju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy jeszcze nic nie wiedziałam o wyciskach, jakieś 8 lat temu,koleżanka w swojej pracowni nauczyła nas jak zrobić proste formy z kleju na gorąco.Jak bardzo żałuję, że tej pracowni już od lat Agnieszka nie prowadzi ;-)

      Usuń
  2. Fajny pomysł, można w jedną część schować czekoladę do pogryzania a wdrugą zapiski do poczytania. Fajnie to wszystko wyszło.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ten pomysł bardzo spodobał się.
      Dlatego siedzę teraz non stop na różnych warsztatach, livach bo dużo można się nauczyć. Gdy ruszą warsztaty w realu możliwość korzystania z takich warsztatów zmniejszy się ;-)

      Usuń
  3. bardzo ciekawy pomysł, kwiatki wcale nie widać, że ręcznie robione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam przecież sa to kwiatki zwijane z paseczków wyciętych z koła papieru ;-)

      Usuń
  4. Super pomysł Basiu i piękne wykonanie. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na nietuzinkowy prezent. Brawo Basiu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny! .. pamiątkowy album z nutką słodyczy;) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się korzystać z wielu pomysłów udostępnionych na fb.

      Usuń
  7. Świetna praca. Pozdrawiam i życzę dalej tyle twórczego zapału i masz. I jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń