poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Okładki notesom ozdobiłam

Sprzątałam po klejeniu albumu i zastanawiałam się, które z resztek jeszcze użyję. Te najmniejsze postanowiłam przeznaczyć na ozdobienie okładek notesów





Drugi notes ozdobiłam używając kawałków wstążek i koronek. Te malutkie słodkie kwiatki robiłam kilka lat temu na rehabilitacji w szpitalu. Mam ich pewnie ze 150 ;-)


Resztek jeszcze troszkę zostało. Notesików też mam sporo w zapasie  :-)

Tak sobie pomyślałam, że mogę te prace zgłosić do zabawy "resztki, ścinki i recykling"

7 komentarzy:

  1. Resztki też bywają inspirujące ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ozdoba z "resztek", okładka jest śliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu cudne te okładki i doskonały pomysł na wykorzystanie resztek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super Basiu, ale fajnie te wstążeczki wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu jakie cudne. Piękne te Twoje notesy

    OdpowiedzUsuń