niedziela, 29 marca 2020

Warsztaty z Olgą Bielską

Siedzę w domu i otoczona papierami, nićmi i różnistymi przydasiami wciąż coś tworzę.
Pozapisywałam się do wielu grup na fb, już porobiły mi się zaległości w kończeniu i prezentowaniu moich prac.
Wczoraj po południu "byłam" na warsztacie u Olgi Bielskiej






Lubię warsztaty na fb, dużo się uczę a przede wszystkim miło spędzam czas. 
Dużo też gadamy, jeżeli komentarze można nazwać gadaniem ;-)
Kartkę zrobiłam z papierów Scrap Boys " Dream Garden

12 komentarzy:

  1. Basiu podziwiam Twoja aktywność.kartka piękna i pracę z poprzednich wpisów. U mnie niemoc twórcza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      W moim przypadku, gdyby nie fb też pewnie nic nie robiłabym. Chwyciłabym za szydełko, a potem jęczałabym z bólu.Siatka dała mi popalić ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Pięknie wyszła Ci ta karteczka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu jest świetna, przegapiłam wczorajszy live OLgi a szkoda bo widzę że efekt rewelacja !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, chyba jesteś w grupie Warsztaty z Olgą Bielską, tam film jest wciąż dostępny :-)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Basiu przepiękna karteczka. Pozdrawiam ciepło.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, śliczna jest ta kartka - delikatna w kolorystyce i fantastycznymi kwiatami ozdobiona.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Cieszę się , że podobają ci się moje kwiatki, sama je zrobiłam i kolorowałam ;-)

      Usuń