sobota, 11 stycznia 2020

Haft matematyczny i Choinka 2020 styczeń.


Pierwszy swój haft matematyczny poczyniłam w 2015r. posiłkując się książką i z pomocą pacjentki z sąsiedniego łóżka.
Pomimo posiadania takich pomocy wszystko robiłam intuicyjnie.

Oto kilka moich kartek z tamtego okresu


wzór z internetu

wzór z internetu
Kilka dni z rzędu danfi publikowała posty o hafcie matematycznym. A wszystko zaczęło się na grupie fb Halo Crafty gdzie Inka Klonowa ogłosiła cykl "Połącz siły". Jestem mało aktywna w tej grupie, ale do haftu matematycznego powróciłam z przyjemnością.

Zrobiłam kartkę korzystając ze wzoru danfi.




 W tym roku zrobię kilka kartek wykorzystując małe hafciki, których nazbierało mi się przez ostatnich kilka lat sporo. Jeden z nich jest na tej karteczce. Dlatego zgłaszam ją do zabawy u xgalaktyki Choinka 2020

14 komentarzy:

  1. Bardzo piękna karteczka. Haft krzyzykowy i matematyczny pokochaly się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wyhaftowałas Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie połączyłaś haft matematyczny z krzyżykami, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. super! dla mnie haft matematyczny to czarna magia, więc tym bardziej podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danfi świetnie pokazała w swoim cyklu o hafcie matematycznym jak się to robi.
      Może jednak spróbujesz?

      Usuń
  5. Haft matematyczny to dla mnie czarna magia, dlatego podwójnie podziwiam Twoje karteczki :)
    Pięknie połączyłaś oba rodzaje haftu na jednej kartce. Brawo!
    Pozdrawiam ciepło:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. haft matematyczny z krzyżykowym bardzo dobrze się uzupełniają, świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się wykorzystanie haftu matematycznego w roli narożników jako taki rodzaj ramki. Super kartka!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki😍 Świetne wykorzystanie haftu matematycznego jako narożników!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam! Przepiękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń