poniedziałek, 6 stycznia 2020

Biała, zimowa, kartka wg mapki

Tym razem zdążyłam i moja kartka miała powędrować do żabki.
Mówię o kartce wg mapki na Rogatym blogu u Inki. 
Jednak po napisaniu posta zajęłam się przeglądaniem podlinkowanych tam postów i gdy skończyłam okazało się, że jest po 18.00 i żabka została zamknięta, swojego nie zdążyłam podlinkować.

.
Oto ona.


Kartka jest prawie biała zgłaszam ją więc na wyzwanie

http://diytozts.blogspot.com/2020/01/51-wyzwanie-w-bieli-moodboard.html
klikaj w banerek

Kartka jest śnieżna i świąteczna zgłaszam ją na to wyzwanie

https://tworczagrupa.blogspot.com/2019/12/konkurs-grudniowy.html
klikaj w banerek

17 komentarzy:

  1. Basiu świetna Twoja karteczka. Trzymam kciuki za wyzywania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka w bieli, Basiu.
    Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kartka, delikatna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, piękne karteczka, fajne tło i śniezynki w połowie białe i połowie złote :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I mnie się podoba ta kartka. Ja pod koniec zrezygnowałam z tej zabawy bo nie dałam rady. Ale jest nowa edycja. Może w tym roku będzie lepiej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, ja w tym roku robię dla własnej przyjemności. Zdążę to dobrze, nie zdążę drugie dobrze. Wyzwania, które mi się spodobają będę robiła dla siebie nawet po czasie ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Oglądam z przyjemnością te kartkowe cuda, ale sama nie próbowałam tej techniki.
    Jakoś nie czuję się na siłach, ale może jeszcze kiedyś spróbuję.
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Radzę ci spróbować, nigdy nie wiadomo co w nas drzemie;-) Moje pierwsze kartki to były małe hafciki krzyżykowe klejone na bazy jakoś tam ozdabiane ;)

      Usuń
  7. Wspaniała praca. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Życze powodzenia. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka,taka delikatna. Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam gorąco Paulina DT DIY.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kartka Basiu :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam embossing:-'D Super karteczka Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Świrów rękodzieła!

    OdpowiedzUsuń