środa, 22 maja 2019

Niech się święci ... maja.

U mnie święci się 26 maja, Dzień Matki. Kartkę zrobiłam na prośbę koleżanki.


Karteczkę zgłaszam do Reni i na wyzwanie Kwiatu Dolnośląskiego.


https://reanja1.blogspot.com/2019/05/niech-sie-swieci-maja.html


http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2019/05/to-juz-maj-zrobcie-wiec-majowa-prace.html

Koleżanka przejrzała moje kartki i gdy zobaczyła mój tag, tu klikaj, na szybko musiałam zmienić na nim napis i nietypową kartkę dostanie już niedługo Mama koleżanki.

16 komentarzy:

  1. Basiu świetna kartka! Piękne kwiaty i ciekawie je ułożyłaś :) Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka,cudnie ukwiecona :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta twoja kartka. Taka na bogato.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, mimo tego, że na bogato, to bardzo subtelnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, ukwiecona kartka, Basiu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały dywan z kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest Twoja kartka ... taka ,,usłana różami,,.

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu przepiękna karteczka- subtelna, delikatna i bardzo elegancka.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna, ukwiecona, w pięknych kolorach kartka.
    Uściski Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowy majowy dzień wybrałaś do wyzwania :) Karteczka wyszła przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń