czwartek, 2 maja 2019

Komunijny album

Wiecie już, że wciąż się uczę jak ładnie wykorzystać papiery. Zapisałam się do fb grupy sklepu Artimeno  Wsparcie na starcie. Robiłam już kartki z kwiatkami i kartki przestrzenne na 7-dniowych warsztatach,W kwietniu robiłyśmy kartki komunijne a uwieńczeniem miesiąca były dwudniowe warsztaty tworzenia albumu komunijnego. Pierwowzór albumu przygotowała Ania Sitarz. Warsztaty poprowadziła Hania Wojtaszewska, pomagała jej podając linki i odpowiadając na pytania Inka Klonowa.

W pierwszym dniu zrobiłyśmy okładkę, wodospad i na ostatniej stronie okładki pasek do włożenia albumu harmonijkowego.




Drugi dzień to kilkugodzinna praca nad sklejaniem i ozdabianiem harmonijki.














Między stronami jest miejsce na wsunięcie tagów.


Do tworzenia albumu wykorzystałyśmy
- Zestaw papierów LemonCraft : Nie zapomnij mnie 30 x30cm
- Zestaw papierów LemonCraft : Nie zapomnij mnie 15 x 15cm
- papier A4 LemonCraft Vintage time 020
- tekturki komunijne ze Scrapińca

18 komentarzy:

  1. Basiu wspaniały album stworzyłaś z mojej ulubionej kolekcji niezpominajkowej i do tego jeszcze tekturki ze Scrapińca! Będzie piękną pamiątką dla kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na razie poszedł do szuflady i czeka na okazję ;-)

      Usuń
    2. Prześliczny! Mam wrażenie, że coraz bardziej wciągają Cię takie scrapbookowe wyzwania:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    3. Dziękuję.
      Masz rację wciągają ;-)

      Usuń
  2. Wspaniały jest ten album; gratuluję tak udanej pracy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko, jaki piękny ten album, jak starannie wykonany. I jak perfekcyjnie połączyłaś wszystkie elementy. Uwielbiam takie prace!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu.
      Ja tylko odwzorowałam pracę Ani.

      Usuń
  4. Śliczny, robi wrażenie :) papiery sa cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Ania zrobiła piękny projekt,wybrała piękne papiery. Ja z przyjemnością robiłam ten album ucząc się.

      Usuń
  5. Bardzo ładny album. Podoba mi się kolorystyka, użyte papiery, ozdobienie stron. Będzie piękną pamiątką. Podglądam to, co dzieje się fb ale jestem tam mało aktywna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z małymi wyjątkami nie lubię fb.Jestem tam dla kilku osób i grupy "Wsparcie na starcie". Sporo się na niej uczę.
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Cudny album, bardzo mi się podoba ♥ Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zasługa projektantki - Ani Sitarz ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Cudny album stworzyłaś! Rewelacyjny kursik, w którym też brałam udział! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, kurs świetny. Dużo się nauczyłam.
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Takie warsztaty to świetna sprawa, trzeba cały czas uczyć się czegoś nowego :) a album wyszedł niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń