wtorek, 16 kwietnia 2019

Kartki wielkanocne.

W tym roku często słyszałam; Basia zrób mi kartkę. Basia - potrzebuję trzech kartek. Basia na 8.00 rano ( a jest godz 21.00) jest mi potrzebna jeszcze jedna kartka.
Robiłam więc non stop wielkanocne karteczki, tylko połowie zrobiłam zdjęcia. Za szybko czas pędzi.






Ta ostatnia to projekt jednej z dwóch kartek, które zrobiłam dzisiaj na rękodziele. Dodałam jeszcze szeroką koronkę, pół perełki , napis i powstała całkiem fajna kartka. Drugiej kartce nie zrobiłam nawet roboczego zdjęcia. Obie kartki zostały na UUTW.

16 komentarzy:

  1. Często te kartki robione na ostatnią chwilę są najpiękniejsze.
    Uściski, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja w tym roku nie zrobiłam ani jednej wielkanocnej karteczki.
    Wena mnie opuściła i wrócić nie chce. Potrzebowałam kilku karteczek skorzystałam więc z wyjścia awaryjnego i nabyłam je w Empiku.
    Twoje kartki są urocze, szczególnie mi się podoba pierwsza.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, ja zrobiłam sporo. Jednak jak pisałam dużo poszło w ludzi. Nie umiem odmówić gdy prosi o nie po raz kolejny rękodzielniczka posiadająca glinianą zagrodę ;-)
      Mnie kartek zabrakło.Chyba wyślę za to życzenia pierwszomajowe ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Dobra z Ciebie duszyczka (ja jestem zołza i nie robię ,,na zamówienie,, ... mam powody :D ). Basiu, dużo kartek zrobiłaś a co jedna to piękniejsza. Gdyby mi kazano wybierać miałabym twardy orzech do zgryzienia. Podobają mi się wszystkie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Do niedawna nie lubiłam zamówień, ale mnie to mobilizuje ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Basiu świetne kartki , podziwiam za to robienie na zamówienie , ja nie działam pod presją czasu , zbyt wiele nerwów mnie to kosztuje.
    Pozdrawiam
    Jest mi bardzo miło, że jedna z Twoich kartek trafiła i do mnie. Pięknie dziękuję za zyczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Nerwy to zupełnie inna sprawa ;-) Gdy robię kartki Ślubny trzyma się z daleka.
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Podziwiam ja na szybko nie zdołałabym wymyślić tytlu karteczek a co dopiero zrobić. Pięknie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne karteczki Basiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesympatyczne kartki stworzyłaś, Basiu! Mnie się w tym roku nie udało. o raz pierwszy od kilku lat nie rozsyłam kartek :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne!!! Radosnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń