czwartek, 4 kwietnia 2019

Kartka wg mapki u Inki

Bardzo dawno nie zaglądałam na rogaty blog  Inki


W marcu robimy kartkę wg tej mapki


Kartki bożonarodzeniowe robię wciąż z tych samych papierów. Jeszcze kilka z nich powstanie ;-)
Kartkę zrobiłam z jednego arkusza, plus tekturowy napis pociągnięty gesso, kilka diamencików, trochę śniegu i koronka zrobiona przeze mnie za pomocą  masy do wycisków i foremki. I jeszcze kostki dystansowe i baza ;-)



Z resztek tego samego arkusza po dodaniu bombki z tekturki tak przy okazji powstała jeszcze jedna, z małym shaker boxem



Próbowałam zastosować embossing różnymi kolorami proszków, ale na zdjęciu tego nie potrafiłam uchwycić

9 komentarzy:

  1. Ciekawe świąteczne karteczki :)Shaker wyglada zabawnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zauważyłam,że wstążeczka do bombki się nie przykleiła ;-)

      Usuń
  2. Świetna ta koronka z masy! Mnie nigdy się nie udało takiej zrobić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta koronka to tylko ta okrągła.Żeby ktoś nie pomyślał, że tę cieniutką też zrobiłam, to papier ;-)

      Usuń
  3. Śliczne karteczki Basiu i piękna koroneczka.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne papiery. Kartki wychodzą rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń