wtorek, 18 grudnia 2018

Wymianka świąteczna.

Wzięłam udział w świątecznej wymiance zorganizowanej przez Ulę z Kulskowa.

Zasady wymianki były proste , tu pozwoliłam sobie przepisać je od Uli.
- własnoręcznie wykonana kartka
- coś słodkiego, ale kojarzącego się ze świętami
- jeden bożonarodzeniowy przydaś
i to wszystko

Moją para wymiankowa została Agatka (Agulek z Haftowanych pasji). Dostałam od niej sporą kopertkę a w niej;



piękną kartkę



coś słodkiego to było Toffifee, już prawie zjedzone

przydaś, a właściwie ogrom przydasi, papiery, scrapki, tekturki, tusz,tagi do prezentów  i malutkie kwiatuszki do naklejania


Agatko dziękuję za wszystkie "skarby"i bardzo miły list.

Ja zaś wysłałam... i tu wystąpił problem , nie zrobiłam zdjęć.
Znalazłam zdjęcie kartki wysłanej do Agatki, resztę można obejrzeć u niej.




14 komentarzy:

  1. Piękną paczuchę dostałaś Basiu :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gromadzenie prezentów i oczekiwanie na swoją przesyłkę, było dużo emocji.

      Usuń
  2. Ale super prezenty dostałaś od Agatki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu cieszę się bardzo, że wszystko dotarło i, że Ty się cieszysz. Twoje prezenty także sprawiły mi ogromną radochę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się czy będziesz zadowolona z przydasi :-)

      Usuń
  4. Dostałaś super niespodziankę :).

    Kartka jest cudna :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za doceniene.
      Dostałam spodziewaną niespodziankę ;-)

      Usuń