sobota, 20 października 2018

Czterdziestoletnie bliźniaki

Koleżanka poprosiła o zrobienie karki dla jej czterdziestoletnich bliźniaków. Znowu nic oprócz tego, że kończą po czterdzieści lat nie wiedziałam.
Kartki powstały , ale w międzyczasie powstała ankieta, którą będę dawała do wypełnienia osobom proszącym o karteczki. 
Mam tylko robocze zdjęcia kartek , bez ozdób. Troszkę ich dodałam, zwłaszcza na kartce dla kobiety.





Pierwszy raz robiłam tego kształtu karteczki.

Pozdrowienia z oddziału rehabilitacyjnego szpitala w Kościerzynie

21 komentarzy:

  1. I całkiem fajnie wyszły mimo braku wytycznych :-) Piękne grafiki i forma sztalugowa świetnie do nich pasuje:-)
    Też mam takie do zrobienia na 40 bez wytycznych :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Myślałam, że to tylko ja tak się zgadzam na robienie kartek w ciemno ;-)

      Usuń
  2. Bardzo ładne kartki :) Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      To tylko rehabilitacja, tak co jakiś czas muszę.

      Usuń
  3. Bardzo ładne karteczki Basiu i obdarowanym na pewno się spodobają:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te karteczki ,dla kobiety to łatwo coś zmontować ale męska kartka to już wyzwanie .Świetnie sobie poradziłaś Basiu,ale taka ankieta z wytycznymi na pewno ułatwi projektowanie kartki.
    Życzę zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Tę ankietkę podpowiedziała mi córka :-)

      Usuń
  5. Śliczne kartki :) myślę, że się sposobają

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Ja zrozumiałam, że karteczki będą dane na tej samej uroczystości i starałam się by karteczki troszkę do siebie pasowały.Ale były one rozsyłane pocztą do różnych miejsc.

      Usuń
  7. Basiu zdrówka życze , wracaj szybko z tej rehabilitacji . A kartki jak na brak wytycznych są extra!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe stylowe karteczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne karteczki :) Dobrej rehabilitacji co by szybko na nogi postawiła :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się Twoje karteczki. Dobry pomysł z tą ankietą. Pozdrawiam i życzę postępów w rehabilitacji.

    OdpowiedzUsuń