poniedziałek, 17 września 2018

Zakładki !!!

Która z was robiących rzeczy z papieru ( zwłaszcza osoby nieśmiałe i początkujące) nie należy jeszcze do fb grupy  Wsparcie na starcie  sklepu Artimeno ?  
( kliknij a wszystkiego się dowiesz)
Wydawało mi się, że już sporo już wiem, jednak tworząc w dużej grupie  dużo się nauczyłam. Nabrałam też odwagi w dodawaniu różnych elementów do karteczek.
Teraz robimy zakładki. Prezentacja jest dopiero w niedzielę, ale ja wtedy nie będę miała dostępu do internetu ( o rany , jak ja przeżyję 10, słownie dziesięć dni bez internetu? ). Moje dwie zakładki pokazuję więc już dzisiaj.





Te ostre zdjęcia robione były w słońcu, te łagodniejsze w cieniu :-)
Jestem na  na Ukrainie w Sudowej Wiszni. Próbowałam dowiedzieć się coś więcej na temat leczenia metodami naturalnymi w tym miasteczku, ale w internecie nic nie znalazłam.
Czeka mnie tydzień odpoczynku.
Odezwę się po powrocie.

21 komentarzy:

  1. Basiu, miłego pobytu na Ukrainie Ci życzę (przez Sądową Wisznię przejeżdżałam ... kilkanaście razy).
    Piękne zakładki.
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, oby się spełniły.
      Troszkę internetu mam,pobuszuję po blogach

      Usuń
  2. Zakładki cudne , a pobytu na Ukrainie trochę zazdroszcze:-)
    Basiu udanego odpoczynku a przerwa w dostawie internetu wyjdzie Ci na pewno na dobre :-)
    Pozdrawiam podróżniczko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Nie zazdroszcz, mieszkamy na odludziu.prawie wszystko jest nie tak jak myślAdam.

      Usuń
  3. Cudne zakładki.:) Dobrego odpoczynku Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładki pierwsza klasa! odpoczywaj:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, świetne zakładki i jesze te motyle skrzydełka. Udanej wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Ostatnio prawie wszystko robię wg kursu, te zakładki też

      Usuń
  6. Super prace! Lecę zajrzeć do Artimeno:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Jestem ciekawa czy zapisałaś się do grupy na fb.

      Usuń
  7. Basiu, zatem miłego odpoczynku, a twórczo jak zwykle uroczo

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze podziwiam umiejętność dodawania różnych elementów do zakładek lub kartek. Tak aby calość ze sobą grała. Twoje zakładki są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zakładki. Życzę bardzo miłych, relaksujących dni. Pozdrawiam. :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe zakładki i piękny zmysł artystyczny! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń