poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Kwietniowy lift

Na Rogatym liftujemy , kwietniowy lift jest czwartym w tym roku .
Coraz bardziej to liftowanie mi się podoba ;-)



Z trzech kartek przedstawionych przez Inkę wybrałam pracę Gio 


Zamiast  koronki z papieru użyłam bawełnianą koronkę. Koronę za to zrobiłam prawie taką samą, tak jakoś utkwiła mi w głowie, że inna nie chciała pasować.




Tak bardzo przestrzenna kartka będzie wymagała zrobienia w grudniu pudełeczka.
Teraz nie zrobię, bo nie mam gdzie przechowywać ;-)

Pokazuję codziennie jedną karteczkę, ale tak mi łatwiej. Nie lubię wpisów w których jest mnóstwo kartek do różnych zabaw. Trudno mi się wtedy skupić. Ostatnio skomentowałam kartkę liftowaną a nie tę zrobioną przez właścicielkę bloga ;-)
Było mi głupio ;-)

11 komentarzy:

  1. Kartka jest świetne , nawet ta sama kolekcja papierów na bazie.
    A ja lubię zbiorcze Posty :-) Oszczędzam kupę czasu na komentowaniu - zamiast np 4 komentarzy piszę jedne :-) . Ale oczywiście szanuje upodobania i decyzję innych .
    Miłego tygodnia Basiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Właśnie o komentarze mi chodzi. Czasami trzeba się natrudzić , by napisać o którą karteczkę w komentarzu chodzi, bo w poście różnorodnych kartek sporo.

      Usuń
  2. Śliczny lift!!! Pomysł z koronką, bardzo mi się podoba :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kartka, bardzo mi się podoba. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń