niedziela, 18 marca 2018

Losowanie !

Choruje  pół Polski, ja też nie jestem wyjątkiem. Leżę od czwartku popołudnia.Zapowiadało się na zwykłe przeziębienie, więc leki Ślubny wykupił w aptece.Konsultowała mnie telefonicznie pani farmaceutka.
Jednak choróbsko rozwija się. Jutro wizyta u lekarza, albo w przychodni , albo w opiece nocne.
Mam nadzieję, że to co napisałam wystarczy za wyjaśnienie opóźnienia w losowaniu.

Nocnik odkurzony , karteczki wypisane.Miało nastąpić losowanie.Wsypując losy do nocnika stwierdziłam, że coś się Wam należy za tak długie czekanie.
Zrobiłam dwa losowania.

Organizer wylosował nr 17
Kalendarz nr 4

Bardzo proszę Ataboh i Urszulę97 o adresy i napisanie, czy mam przygotować dla Was scrapki.

Niestety zdjęcia z losowania w moim szklanym nocniku wyszły kiepściutko, obejdzie się bez zdjęć;-)

15 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego! Dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie,tego się nie spodziewałam, jak ja się cieszę,dziękuję bardzo,tyle komentarzy a na mnie wyszło,życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczynom:)
    Dla Ciebie dużo zdrówka.
    Ps. Pół UK też chore:( to ta pogoda...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla wylosowanych. Tobie Basiu, aby choroba szybko minęła. Mnie też dopadła w lutym ale mam już za sobą. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się cieszę :)
    Skrapki przygarnę a jakże. Ale spokojnie, najpierw się wykuruj kochana.
    Jak będę przy swoim kompie to napiszę adresik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję
    I dużo zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowia,i dziękuję,adres wysłałam ale na spokojnie,kuruj się,

    OdpowiedzUsuń
  8. zdrówka Basiu
    Dziewczynom Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu życzę dużo zdrówka a dziewczynom gratuluję szczęścia w losowaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana życzę zdrówka!!!Dziewczynom gratuluje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, wracaj szybko do zdrowia!
    Dziękuję za zabawę, a zwyciężczyniom gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie Basiu życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu zdrówka dla Ciebie, bardzo dziekuje za zorganizowanie zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie Basiu życzęszybkiego powrotu do zdrowia! Trzymaj się cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń