niedziela, 11 marca 2018

Iris folding

W marcu u Ani zagościła nowa technika. 


Już kiedyś dwie, czy trzy karteczki ozdobione  metodą iris folding zrobiłam. Jednak wciąż to dla mnie nowość. Wycinanie  kształtów nie jest łatwe zwłaszcza gdy wybierze się tak jak ja małe bombeczki. Papier był troszkę twardy, nożyczki nie chciały jechać po linii.

Na pierwszej kartce zagościły małe bombki.

Druga kartka jest z babeczką

Trzecia z jajem i zajączkiem  ;-)
chyba powinnam zmienić napis



Nie polubię tej techniki ;-(

41 komentarzy:

  1. W sumie to całkiem ciekawa technika, ale faktycznie trzeba by się było z nią polubic. Ja jakoś nie mogę się przekonać do robienia kartek. Wolę je podziwiać u innych :) Kartka z babeczką najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę babeczki ;-)
      Spróbowałam, nie polubiłam, trudno !

      Usuń
  2. Basiu nie da się wszystkiego lubić. Jedne techniki przypadają nam do gustu inne nie. Mimo, że nie polubiłaś świetnie sobie poradziłaś :) ja akurat lubię ze względu na możliwość wykorzystania ścinków papierów :) No i wybrałam zdecydowanie większe kształty niż Twoje bombeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bombeczkami i z innym wycinaniem nie byłoby tak trudno gdybym wycięła ploterem ( ale umiejętności jeszcze nie te)albo wzięła cieńszy papier.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Podziwiam Cię Basiu za te małe bombeczki.Ja jeszcze nie zaczęłam ,szukam prostego wzoru na pierwszy raz.
    Mnie bardzo podoba się jajeczko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajeczko jest łatwe, ale i wygląda tak, że chce się robić ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Basiu, brawo! Kartki wyszły naprawdę ciekawie. Świetnie poradziłaś sobie z techniką. Bardzo podoba mi się jajo z zajączkiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      W przepastnych pudłach z przydasiami znalazłam przydasie sprzed lat w tym metalowe zajączki ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Świetne kartki, ciekawa technika, może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, może ci się spodoba. Widziałam cudne karteczki robione tą metodą.

      Usuń
  6. Bardzo ładne karteczki zrobiłaś Basiu, a zając na ostatniej wyglada jak czekoladowy:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Zając jest metalowy , nie do schrupania ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Basiu, świetne karteczki, podziwiam te trzy bombki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu przede wszystkim dziękuję, że spróbowałaś, mimo że nie przepadasz za tą techniką. Myślę że to te malutkie bombeczki Cie zniechęciły, podziwiam za te maleństwa. Na początek ja wybrałam duże wzorki i na nich się fajnie te paseczki układa. Jajo wyszło genialnie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, gdybym nie spróbowała nie wiedziałabym ,że to nie dla mnie. Wyklejanie jest świetne. Wkurzało mnie wycinanie wzorów. Muszę poduczyć się dokładnego wycinania, albo korzystać z wykrojników jednak dużych to oprócz jajek i bombek (kół) właściwie nie mam.Jajek pewnie powstanie więcej , bo to szybka praca, a paseczków takich mam dużo.
      pozdrawiam serdecznie i czekam na następne wyzwanie.

      Usuń
  9. Śliczne kartki!!! Muszę kiedyś spróbować tej techniki, bo wygląda zachęcająco, a ścinków to mam całe pudło :DDD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj a jeśli polubisz, to stworzysz śliczne kartki.

      Usuń
  10. Śliczne karteczki, jestem pod wrażeniem. Z tą techniką się jeszcze nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. uparta jesteś i spragniona nowości.....ale masz rację żeby tworzyć trzeba przynajmniej lubić ten sposób pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszesz jakbyś mnie znała. Dzisiaj na warsztacie nauczyłam się , no może za dużo powiedziane, popróbowałam nowej techniki tworzenia fajnej rzeczy. Pokażę za kilka dni.
      pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  12. Karteczki udane, bez narzekania proszę:( Ale rozumiem Cie doskonale, ja też tej techniki nie lubię. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponarzekałam i stwierdziłam , że jajeczek to chyba jeszcze kilka zrobię ;-) Kobieta zmienną jest .
      pozdrawiam

      Usuń
  13. Ale świetnie ci wychodi ten Iris, jajeczko takie zakręcone super. Mnie cos nie poszło tak jakbym chciała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wobec swoich prac jesteśmy najbardziej krytyczne, ja twoim jajem jestem zachwycona .
      pozdrawiam

      Usuń
  14. Super karteczki, ciekawa technika :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie Ci wyszły wszystkie,ale te maleństwa są naprawdę godne podziwu,przepięknie wygląda kartka z nimi

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne karteczki:) też chciałam ten szablon na babeczkę wybrać, ale dla mnie jak na pierwszy raz z tą techniką to było za skomplikowane

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna technika to i śliczne karteczki powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki! Małe elementy są trudne i do wycięcia i do opaskowania, ale świetnie sobie poradziłaś.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam tą technikę ... sentymentalnie czasem wracam ...

    OdpowiedzUsuń