poniedziałek, 16 października 2017

Szycie w Swołowie.

W sobotę i w niedzielę szyłyśmy bluzki.
Szycie mojej dokończę  za kilka dni. Muszę do tego dojrzeć ;-)
Te dwa dni w Swołowie poza fajną jak zawsze zabawą były dosyć pracowite, ale dla mnie też dosyć męczące. Do mojego zmęczenia przyczyniły się emocje. Bluzkę na mnie będą oglądały tłumy odwiedzających Swołowo. Chciałabym wyglądać w niej chociaż jako-tako ;-)
Przy maszynie siedziałam dosyć dawno, szycie poduszek i zmniejszanie poszewek się nie liczy,
Więc z jej widokiem muszę się oswoić ;-)

Znowu jedna z koleżanek zrobiła mi masę zdjęć.

dopasowywuję coś, chyba mankiety

w pomieszczeniu było bardzo gorąco, kilka z nas pracowało w koszulkach

wciąż trzeba było sprawdzać czy wszystko do siebie pasuje

Gosiu, może już dosyć tych zdjęć

znowu zdjęcie? to ja się chyba schowam za moją bluzką

i na koniec jeszcze jedno zdjęcie w chustach, już takie bardziej normalne ;-)

do wpisu z haftowanymi bombeczkami dołączyłam wyszytą sówkę.

Może któraś z was jest ciekawa z jakiego materiału będzie moja bluzka ;-)
oto on
Mało widać na tym zdjęciu, więcej pokażę gdy uszyję bluzkę.

23 komentarze:

  1. Mało komentuję,trochę mi żal waszych pięknych spotkań,bluzka będzie piekna,wszystkie wytworki są udane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Niestety nie mogłyśmy szyć takich bluzek jak chciałyśmy. To miała być próba rekonstrukcji bluzki noszonej przed wojną w ok. Swołowa.

      Usuń
  2. Ależ jestem ciekawa końcowego efektu bluzki! A zdjęć spokojnie mogłoby być więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa;-)
      Niestety nie wszystkie koleżanki zgadzają się na publikację wizerunku.

      Usuń
  3. Tylko pozazdrościć Wam takiego wspaniałego spotkania:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, ze wyjdzie piękna bluzka. Stemplowane chustki wspaniałe. Prace z poprzednich postów bardzo podobają mi się.
    Serdecznie pozdrawiam, życzę dalszej opieki weny i wielu udanych twórczych spotkań. Trochę zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam
      Ja dopiero po kilku latach mieszkania w Słupsku zorientowałam się jak dużo się tu dzieje, są spotkania bezpłatne, są warsztaty płatne, dni brakuje ;-)

      Usuń
  5. Już nie mogę się doczekać efektu końcowego :) Na pewno będzie piękna, znam ten materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, ale wspaniałe, twórcze chwile spędzacie. Czekam na bluzkę:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie siedzę i patrzę na nią, trudno mi się zabrać za szycie ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Lubię takie warsztatowe zajęcia. Efekty Twojej pracy już są ciekawe, co widać na zdjęciach. A jak pokażesz bluzkę to dopiero będzie wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super spotkania i świetna atmosfera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zasługa całej grupy. Instruktorki dziwią się, że jesteśmy tak ze sobą zżyte ;-)

      Usuń
  9. Szkoda,że od grudnia już ich nie będzie, kończą się;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne fotografie. Miłe towarzystwo, wspaniała atmosfera.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno Twoja bluzka Basiu będzie śliczna :).
    W takiej grupie na pewno ktoś Ci pomoże jak będziesz mieć problemy ze skończeniem jej :).

    Podoba mi się jaki wybrałaś materiał :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu! Czy jest coś, czego nie potrafisz???Super:)

    OdpowiedzUsuń