niedziela, 23 października 2016

Cześć
Padł mi komputer, jutro zaniosę go do serwisu. Syn twierdzi, że będę musiała kupić sobie nowy.
Nie chcę logować się na komputerze ślubnego, bo na długo to mi go nie udostępni.
Pisanie przez telefon nie jest łatwe.
Odezwę się gdy będę miała swój komputer

4 komentarze:

  1. Basiu życzę ci szybkiego uporania się ze sprawami komputerowymi 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to nie dobrze, mam nadzieję że jednak się go szybko naprawić...

    OdpowiedzUsuń
  3. No to kłopot i spory wydatek masz. Mnie w zeszłym tygodniu monitor, głośniki, klawiatura i drukarka padły. W serwisie tylko drukarkę naprawiono, resztę kupiłam, ale dzieci mnie uświadomiły,że mogłam to dużo taniej kupić przez Internet. Życzę szybkiego rozwiązania problemu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń