sobota, 24 września 2016

Słoneczne prezenty !

Wzięłam udział w candy, które zorganizowała Ania w Płonących motylach.
Czas trwania zabawy minął, niestety  wylosowana osoba nie zgłosiła się.To ja zostałam wylosowana w powtórnym losowaniu.

 Dostałam od Ani;
 dwa komplety pięknie zrobionej, żółciutkiej biżuterii


 karteczkę z życzeniami

 słodycze, które na ogólnym zdjęciu nie znalazły się, bo szybciutko zrobiłam im zdjęcie i zjadłam (jestem ogromnym łasuchem)
 w paczuszce znalazły się też przydasie; wstążki, kuleczki, pręcik, kwiatek i cudne żółte piórka, no i kilka żółciutkich serwetek(takich jeszcze nie mam ).
Wszystko już znalazło swoje miejsce, przydasie pochowane, biżuteria w pudełeczku, kartka cieszy oko stojąc na biureczku.
Tylko serwetki leżą na wierzchu, chcę zrobić z nich papier do karteczek.

 Aniu, dziękuję bardzo, przesyłka od Ciebie bardzo mnie ucieszyła.

Gdyby nie dobra dusza, mogłabym i ja nie wysłać do Ani adresu . Post z powtórnym losowaniem, jak i wiele postów z innych blogów odłożyłam do przeczytania na później.



16 komentarzy:

  1. Śliczności dostałaś, Basiu!
    Teraz, na przekór jesieni, możesz do woli tworzyć słoneczne, letnie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, piękne i słoneczne prezenty dostałaś.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu gratuluję wygranej, piękności dostałaś:**

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudeńka dostałaś,gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowności dostałaś od Ani :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczności,,, i kolorek taki radosny
    pozdrawiam Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne słoneczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale widać tak miało być :) Gratuluję CI Basiu, śliczne prezenty dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prezenty otrzymałaś 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że spodobały Ci się słoneczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń