niedziela, 8 maja 2016

Czapka gnoma !

http://kulskowo.blogspot.com/2016/05/302-kartki-bn-2016-majwytyczne.html
klikaj w banerek

Przed świętami zrobiłam takiego skrzacika


Chciałam jego zdjęcie wykorzystać do zrobienia karteczki . Jednak w necie natrafiłam na zdjęcie haftu, który od razu mi się spodobał.


Wyszyłam hafcik, dobrałam papier.
 Długo trwało dobieranie papieru. Wycięłam jeden, drugi zawsze gdy już wydawało mi się , że  pasuje,   po wycięciu okienka stwierdzałam, że jednak nie. Mam trzy papiery świąteczne z wyciętymi okienkami .

Dodałam gałązkę ostrokrzewu , zamiast pomponika dzwoneczek i karteczka nabrała bożonarodzeniowego charakteru.

22 komentarze:

  1. Też się natknęłam na ten wzorek :)) Super pomysł z zakończeniem czapeczki dzwoneczkiem :)) Tak to prawdziwe Boże Narodzenie w maju :))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu jestem zauroczona Twoim elfikiem :) Karteczka cudowna :) Papiery świąteczne z pewnością uda się jeszcze wykorzystać :)
    hehehe... i zakochałam się ubiegłorocznym skrzacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, Twój elfik z szelmowskim spojrzeniem jest super. Ale i skrzacikowi nic nie brakuje;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, skrzacik uroczy!
    I widzę, że wykrojnik dobrze służy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny skrzacikowy hafcik na karteczce, ale Twój świąteczny i tak o wiele fajniejszy

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałas Basiu więcej szczęścia w szukaniu wzorka na czapeczkę, ja niestety nie znalazłam , i nadal stoje w miejscu . Nie wiem co wymyślę.
    A Twoja karteczka jest świetna i wzorek genialny. Wyciete okienka na pewno się nie zmarnują.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, podziwiam Twą chęć działania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka, elfik - miodzio!
    Papiery na zmarnowanie nie pójdą, to pewne...
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój elfik jest bardzo ale to bardzo sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna karteczka, elfik wspaniały:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Ci wyszła ta karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy hafcik, a karteczka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna:)))hafcik cudny:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Elfik przeuroczy , ale skrzat tez mi się spodobał , jest w nim taki zawadiaka ciut :) Pozdrawiam cieplutko i kolorowych w kropeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza karteczka Ci wyszła:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny hafcik na karteczce Basieńko;)Mnie niestety brakuje cierpliwości... A kiedyś też haftowałam;)Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy jest ten elfik i ślicznie go Basiu wyhaftowałaś. Karteczka wspaniale się prezentuje.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna karteczka, uśmiechnięty skrzacik uroczy :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczka radosna jak Boże Narodzenie:))

    OdpowiedzUsuń