minął dzień

Minął dzień

czwartek, 24 marca 2016

Zawieszki świateczne!

Wszystko się zgadza oprócz świąt. Zamiast przygotowywać się do Wielkiejnocy ja wyszywam bożonarodzeniowy haft.


Dzięki Karolinie  znowu dotarłam do Kasi  
Tym razem nie wywiązałam się z wyzwania na 100%. Nie uszyłam zawieszki.
 W kwietniu pokażę dwie :-)

to będzie trzecia zawieszka

Zawieszki są jak widać na zdjęciu dosyć duże posłużą więc jako samodzielna ozdoba, nie na choince.
Wszystkie trzy wzorki znalazłam w specjalnym dodatku "Kramu z robótkami " z 2009 roku.

Dokończyłam trzecią zawieszkę i 11 kwietnia dodałam zdjęcia.



10 komentarzy:

  1. Zawieszka będzie bardzo ładna, tak jak poprzednie:)
    Kasia jest teraz pod adresem: http://calajahandmade.blogspot.com/2016/03/choinka-2016-marzec.html Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Już myślałam, że święta się Tobie pomyliły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu...ona już teraz prezentuje się świetnie:)

    Wesołych Świąt Wielkanocnych, spokoju ducha, wzajemności w miłości i rodzinnych spotkań.
    Umiejętności dostrzegania piękna tego świata i oczywiście wiary w siebie i swoje możliwości
    życzy Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie piękna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wzorki, Basiu!
    Będzie cudna choineczka :-)
    A tymczasem pozdrawiam wiosennie i wielkanocnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zawieszka. Nie zapomnij podlinkować :)
    PS. Dobrze że mnie znalazłaś bo właśnie szłam z nowiną ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w te święta!

    OdpowiedzUsuń
  8. Serca zawieszki są świetne. Będą stanowić śliczną samodzielną ozdobę świąteczną.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń