minął dzień

Minął dzień

środa, 28 stycznia 2015

Deja vu :-)

Znowu środa (kliknij), znowu ta sama książka , znowu ta sama firanka.

Thriller(kliknij) czyta się dobrze, tylko czasu brakuje.

Firanki przybywa w niezbyt imponującym tempie


Ostatnio bardziej niż firanką interesowałam się mikro makramą, oto mała zajawka.

Jeszcze niedokończone, w jednym miejscu wymagają poprawki. Troszkę to jeszcze potrwa nim w moich kolczykach prawa strona będzie lustrzanym odbiciem lewej, ale pracuję nad tym ;-)
Na pewno będę je nosić, bo  jak mówi moja przyjaciółka; z tego nikt nie będzie strzelał.

48 komentarzy:

  1. I słusznie mówi Twoja koleżanka Basiu - bo dla mnie te kolczyki to normalnie - "WYMIATAJĄ" całą resztę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takim komentarzu aż chce się robić !

      Usuń
  2. bardzo ładne kolczyki. :)
    powodzenia z firanką :) będzie piękna! jak wszystkie szydełkowe, które bardzo mi się podobają... :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam inny wzór na firankę, aż kusi by zmienić, ten mój jest bardzo nitkożerny !

      Usuń
  3. kolczyki śliczne :)
    firanka wymaga mnóstwo pracy, ale będzie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się ,czy rok mi wystarczy na zrobienie tej firanki.

      Usuń

  4. mikromakrama? Czy to coś innego niż klasyczna? Czy tylko z cienkich nici? Pięknie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściegi są takie same, tylko nici cieniuteńkie ;-)

      Usuń
  5. firanka super sie zapowiada. Ja sie przymierzam do firanki do kuchni juz jakis 4 rok. A ta mikromakrama bardzo mnie zaintrygowała. Zaraz lece do googla sprawdzic co to jest i jak sie robi.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/MyMicroMacrame?fref=photo , tu są cuda!

      Usuń
  6. Przypominają mi ptaszki. Fajne te kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki już wyglądają świetnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pocięłam nici na następne kolczyki, muszę ćwiczyć!

      Usuń
  8. Cudowne te kolczyki i misternie wykonane!
    Podziwiam i podziwiam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , do mistrzostwa im jeszcze daleko .

      Usuń
  9. Kolczyki rewelacyjne !!!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze spleść, dodać koraliki i w niedzielę pójdę w nich do teatru ;-)

      Usuń
  10. No nie dziwie sie, ze kolczyki przyciagnely TWoja uwage- sa sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są piękne - https://www.facebook.com/391907907644101/photos/a.394771427357749.1073741828.391907907644101/394767150691510/?type=1&theater

      Usuń
  11. Uwielbiam dziergane firanki i ta Twoja w róże będzie boska, mnie przeraża to dłubanie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście troszkę dużo dłubania, bo wzór bardzo wypełniony, ale mam nadzieję, że opłaci sie i będzie sliczna.

      Usuń
  12. skoro dziergasz firankę, nie ma się co dziwić, że wciąż ta sama robótka! kocham takie rzeczy, są przepiękne.

    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram sie i cos innego robić, dlatego te kolczyki ;-)

      Usuń
  13. O nawet nie wiedziałam, że można firankę wydziergać. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie ci idzie z makrama:) tak trzymaj dalej:)
    Podziwiam twoją firankę, mnie przerażają tak wielkie robótki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Firanka pomału rośnie... kolczyki świetne :)
    Podziwiam cierpliwość i misterność wykonania jednego i drugiego.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kolczyki! Firanki przybywa... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powolutku, ale przybywa, już 3 kłębuszek wyrabiam .

      Usuń
  17. Kolczyki zrobiłaś fantastyczne!!!!
    A firanka...... marzy mi się podobna,, aż Ci zazdroszczę cierpliwości :) Pozdrowienia !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne kolczyki. Też ostatnio patrzyłam, jak ugryźć tę makramę. Tyle, że jeszcze nic nie zaczęłam robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chodzę na warsztaty , lubię taką naukę ;-)

      Usuń
  19. Firanka fantastyczna, nie dziwie sie ze wolno przybywa. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powolutku przybywa za to nici ubywa w zastraszającym tempie.

      Usuń
  20. firanka jest przepiękna. ale ten "wolny przyrost" to coś, co sprawia, że jeszcze o taki duży twór się nie pokusiłam :) ale do swojego własnego domu na pewno wydziergam sobie firankę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Minimakrama? Pierwsze słyszę, ale wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Firanka zapowiada się ciekawie - miłego czytania bo i książka też może być niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale za to jak skończysz to dopiero bedzie efekt!

    OdpowiedzUsuń