czwartek, 15 maja 2014

Serwety ciąg dalszy i troszkę krzyżyków !

Serweta rośnie ,  trzeci motek już prawie przy końcu.
Jeszcze troszkę, jeszcze 5 i pół rzędu i serweta będzie gotowa. Robię ostatni motyw, . Różni sie on od całości a do tego Córa poprosiła o maleńką zmianę  więc jest troszkę odmiany.

już są pierwsze pikotki , a zdjęcie zrobione lewej stronie serwety
By odsapnąć od zieleni (która właściwie mnie uspokaja ) i szydełka ( z tym gorzej wkurza  mnie, gdy mimo sprawdzania okazuje się ,że wkradła sie pomyłka i trzeba cały rządek pruć , ale czy to wina szydełka? ) zaczęłam wyszywać majowego kotka .
 Uff, to było bardzo skomplikowane zdanie .
Zapisałam sie na SAL, bo wzorek mi sie podoba. Hafciki na zawieszki też się przydadzą , bo w formie zawieszek będę hafty wykorzystywać !
Wyszywam majowego kotka.

jest niedużo bo krzyżyki maleńkie i sporo pół krzyżyków
 Dzisiaj po raz pierwszy od wielu dni cudna pogoda. ze spaceru wróciliśmy z reklamówką liści i kwiatów czosnku niedźwiedziego. To już ostatni moment na zbieranie, bo kwiatki przekwitają, a liście żółkną .


10 komentarzy:

  1. A ja nie zbieram kwiatów ,z niewiedzy oczywiście .Serweta piekna ,a kota to ja jeszcze nie widze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna soczysta zieleń , ożywi każde wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta serweta powala na kolana. Podziwiam Ci Basiu za cierpliwość.
    Ja bym tak długo przy jednej pracy nie wytrzymała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawa jestem tej cudnej zieleni w tej serwecie w całości

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem mega fanka tej zielonej serwety! :) nie moge sie doczekac efektu koncowego :) a o czosnku niedzwiedziem nigdy nie slyszalam...choc kwiatki wydaja sie znajome :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze odrobina i serweta będzie gotowa. Życzę Ci dużo cierpliwości, bo te ostatnie rzędy są najgorsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam cie za upór w szydełkowaniu, tak dużych serwet, ale wychodzą przepięknie, a na hafcik czekam niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam cierpliwie na koniec serwety ja mam schemat ale trochę inny i może się uśmiechnę po Twój:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymaj sie dzielnie, juz widac koniec,pa

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jesteś cierpliwa w swoich pracach!! Podziwiam :)
    czosnek niedźwiedzi......widzę że wiesz czym się kurować.... :) :)

    OdpowiedzUsuń