poniedziałek, 6 grudnia 2010

Finał wymianki ;-)

Dziewczyny zaczynają publikować swoje prace z tego co w wymiance otrzymały.
Najpierw powinnam podziękować wszystkim za udział w wymiance, czynie to teraz;
Dziękuję bardzo!!!

Trzpiot, chyba jako pierwsza pokazała co dostała i co zrobiła.

Elziutka, mimo że otrzymała mało świąteczne materiały poradziła sobie świetnie ;-)

Aneladgam zrobiła różności. Bardzo dziękuję ci za udział w wymiance!

Janeczka zrobiła śliczne kartki , co podobno było dla niej nowością.

Agnieszka zrobiła bombki;-)

U Madziorka możemy podziwiać kartki, prześliczne ale tez nauczycielkę miała świetna i zdolna z niej uczennica;-)

Edi bardzo się postarała, do wykonanych kartek użyła tylko tego co otrzymała;-)

Oaza, w bardzo ciekawy sposób ozdobiła styropianowe bombki i nie tylko je zrobiła)

ABOKU już też troszkę napisała. Tu pokazała kartki;-)

Miejsce Sympatycznych Klimatów
też już pisała o wymiance;-)

A tak pisała o wymiance Agajaw

Dziurka już tez zamieściła informację;-)

U Tukary tez znajdziecie wpis o wymiance;-)

W Świecie Amalii tez jest notka o wymiance!

Mareju pokazała co dostała, nie pokazała co zrobiła

Mazionta na temat wymianki napisała niewiele;-(

U As_mimosy ani słowa, jak gdyby wymianki nie było!

U Lucyny cisza!!!

A Abaszka ma problem z blogiem;-(

Ja pokażę najpierw co wysłałam, bo od tego się zaczęło;-)


Niewielkie kawałki kanwy i taśmy z kanwy,cienki filc zielony i brązowy i dwie filcowe czerwone gwiazdki.Kilka serwetek świątecznych i kilka wzorów krzyżykowych wyszytych przeze mnie.


Troszkę świątecznych przydasi.


Dwa nieduże kawałki materiału z motywem świątecznym.Troszkę styropianowych form do ozdobienia. Bazy do kartek kartek, też kilka;-)))

Potem czekałam niecierpliwie, czy doszło... doszło.

Potem czekałam niecierpliwie co dostanę... dostałam to;



Dostałam ślicznego haftowanego pingwinka, trzy tildy świąteczne, pokolorowane. (wspomniałam,że takie obrazki ucieszyłyby mnie;-)))
Serwetki świąteczne i kolorowe wstążki.



Dwie formy styropianowe i garść przydasi;-)

Zrobiłam;

Kilka kartek świątecznych. Muszę przyznać się,że kolorowane tildowe lale jeszcze nie zdążyłam wykorzystać. Zrobiłam sporo papierów świątecznych, jeszcze w tym roku kilka kartek powstanie.
Gwiazdka obklejona wstążeczką jest tak śliczna (chwalę się),że szukam miejsca gdzie takie gwiazdki mogę kupić;-)
Z pingwinka chciałam zrobić zawieszkę na choinkę, ale powstała kartka ( ciągle jeszcze myślę nad zawieszką, zostałaby u mnie;-)))
Aniołek coś mi nie wyszedł, chyba zgodnie z sugestia Agnieszki ozdobię go cekinami.






Tak przy okazji chcę się pochwalić moim dziadkiem do orzechów. Używam go jako pojemnik na orzechy, bo całość jest bardzo stareńka i boję się,że przy twardym orzechu rozpadnie się na części;-)))

18 komentarzy:

  1. właśnie się zabieram za pisanie posta w tym temacie ...
    Wysłałaś bardzo fajne rzeczy, no i z tego co dostałaś cudeńka powstały ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. (takie gwiazdki styropianowe widziałam dziś w empiku)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie za wspólną zabawę i super zorganizowaną wymiankę. Pozdrawiam serdecznie i idę też cosik pokazać.

    OdpowiedzUsuń
  4. super! a ja melduję, że się nieco spóźnię - bo miałam wystawę w Wilanowie i stąd poślizg, ale obiecuję do końca tygodnia się ze wszystkiego wywiązać! buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. pozdrav barbar, kod edi na blogu sam te našla i jako sam ugodno iznenađena tvojim blogom:)).....radiš puno lijepih stvari i jako si svestrana....:))
    iskreno i ja sam pušač i došla sam tu kad sam te vidjela s cigarom:)))....bravo :)))
    pusa iz hrvatske:))....
    M....

    OdpowiedzUsuń
  6. Barbatoja dziękuję ci ogromnie za komentarz, bardzo mnie rozczuliłas tym wspomnieniem z dzieciństwa bo to było zawsze moim marzeniem ... może kiedyś spełnię takie marzenie moim smykom ... Miło cie poznac jesli pozwolisz będę zaglądać ...

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja obiecuję lada chwila dołączyc moje prace; karteczki juz zrobiłam tylko obfocić muszę. pozdrawiam i dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak sobie przejrzałam Twojego bloga i wyjść z podziwu nie mogę, mnóstwo rzeczy dostajesz, pięknych rzeczy, cudowne rzeczy tworzysz, a za kalendarz adwentowy to ja bym się chyba dała posiekać. Cudowny jest.
    Ja do krzyżyków jakoś nie potrafię, boję się ich okropnie. Oj, jak to dobrze, że ktoś takie cuda potrafi robić....

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku jakie cuda wysłałaś i zrobiłaś.... Mnie strasznie zauroczyła gwiazdka. Mam taką styropianowa w domu i zastanawiałam się jak ją wykorzystać i już wiem - dzięki Tobie. Musze tylko skoczyć po Świąteczne serwetki :) Bo to chyba z serwetki papierowej ??

    OdpowiedzUsuń
  10. jak tak oglądam te karteczki to się zastanawiam jak takie ślicznosci w ogóle można samemu zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  11. super wymianka...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne te Wasze wymiankowe prezenty.W ogóle to fajna taka zabawa.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu, na wstępie pięknie Ci dziękuję za super zorganizowną zabawę a Dziurce za wszystkie rzeczy jakie od niej dostałam.
    Dzięki Tobie powstały na pewno same piękne prace.
    Naprawdę podziwiam za trzymanie pulsu nad tym wszystkim i opanowanie całej zabawy, czekam zatem na kolejną;) Serdecznie pozdrawiam,
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja dziękuję za wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu, dziękuję za te ciepłe słowa, i faktycznie, nauczycielkę miałam zakomitą.
    Super wymianka, Bardzo dziękuję ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się Basiu, że tak kreatywnie wykorzystałaś, to co ci wysłałam :). Bardzo mi się wszystko podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu a powiedz mi co u Abaszki bo zaglądam do niej z ciekawości czy cokolwiek co jej wysłałam choć trochę jej się podoba i czy coś z tego powstała ale ciągle widzę ze ma awarie. Nie wiesz czasem jak u niej ??

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń