piątek, 29 marca 2024

Wielkanocne scrapowanie - 1 i 2

 Pierwsze i drugie spotkanie z Olgą na Wielkanocnym scrapowaniu to prezentacja KITu i budowanie exploding boxa na przydasie. Box tworzony był z myślą o wymiance. 

Taką wymiankę Olga już  organizowała rok temu, robiłyśmy takie pudełko, moje dostała koleżanka. Tym razem chciałam zapisać się na wymiankę i przegapiłam termin zapisu. Mimo to postanowiłam pudełeczko dokończyć.

Przed wykończeniem pudełko wyglądało tak





Pudełeczko z przydasiami dostała ode mnie koleżanka na jej 79 urodziny ;-)

Od dawna nie witałam na blogu nowych obserwatorów. 

Witajcie.

Dziękuję też za wszystkie komentarze.

9 komentarzy:

  1. Jakie kolorowe i radosne. Zachwycające pudełeczko, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to fajny prezent i super pudełeczko. Dotychczas mało robiłam boxów ale pomysł z przydasiami w Środku bardzo mi się spodobał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się ten pomysł Olgi spodobał. Koleżanka z przydasi zadowolona ;-)

      Usuń
  3. Bardzo ładne pudełko. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Dobrze mieć tak uzdolnioną koleżankę ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń