niedziela, 24 września 2023

Kartki ślubne.

 Koleżanka poprosiła o kartkę ślubną. Korzystając z kitu i częściowo z kursu Mariusza Gierszewskiego pokazałam jej kilka propozycji. W niektórych zamiast grafik dałam tekturki lub sylwetki par młodych z wykrojników. Mimo początkowych oporów koleżanka wybrała ku mojemu zaskoczeniu właśnie kartkę z grafiką i to nie jedną a dwie kartki. 

 







Początkowo kartki miały być w pudełkach, ale wyszły płaskie i pudełeczka okazały się być zbędne, tym bardziej, że koleżanka na ślub jedzie pociągiem.Dużo bagażu nie udźwignie.

Koleżanka poprosiła o życzenia, mam z tym zawsze problem.

Byłam dzisiaj na finisażu wystawy "Jajko. Symbolika początku" w Młynie Zamkowym naszego muzeum. Wystawę znam, byłam na jej wernisażu, jednak poszłam jeszcze raz, by zobaczyć nowo powstały film o twórcach jajek prezentowanych na wystawie.

Miło było jeszcze raz obejrzeć wystawę i porozmawiać z osobami prezentującymi swoje prace. U jednej z nich byłam kilka lat temu na warsztatach.

Przedstawiam panią Marię Jońca
źródło
 

19 komentarzy:

  1. Fajne te ślubne kartki z grafiką , obie rewelacyjne. Zawsz to fajniejsze niż kupione bo ręcznie robione.
    Myślę że Para Młoda super zadowolona z takiego rozwiązania!! a na warsztaty z malowanie jajek sama bym poszła, fajnie że mogłaś je podziwiać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu.
      Ta kolekcja ma ładne grafiki, robić karteczki to sama przyjemność.
      Na warsztatach u pani Marii przekonałam się, że nakładanie wosku to trudna rzecz, trzeba sporo poćwiczyć, by być zadowolonym ze swojej pracy.
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Karteczki wyjątkowo ładne i oryginalne. A warsztaty malowania jajek muszą być bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki są prześliczne a z życzeniami mam tak samo kłopot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję tonka.
      Życzenia czasami zajmują mi tyle samo czasu, co kartka ;-)

      Usuń
  4. Bardzo ładne te kartki, Basiu, grafiki robią dobra robotę.
    Ja zawsze jestem proszona o kartki z życzeniami, przyznam, że posługuję się wujkiem google.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, papiery są coraz ładniejsze, chciałoby się je wszystkie posiadać ;-)
      Wujek Google i książeczki różne .
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Przepiękne kartki ślubne! Z życzeniami mam zawsze problem :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Ostatnio wydrukowałam kilka rodzajów życzeń i daję do wyboru;)
      pozdrówka

      Usuń
  6. Śliczne kartki wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś próbowałam pisanek drapanek i poległam... Wosk też by pewnie mnie pokonał... Chyle czoła przed takimi zdolnymi i cierpliwymi rekodzielniczkami. Eleganckie kartki! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajka drapane to jajka mojego dzieciństwa, lubiłam je robić, mimo że nie były doskonałe. Na jajka ozdabiane woskiem poszłam, bo bardzo zaciekawił mnie sposób ich malowania.Na wystawie były pokazane sposoby i przykłady ozdobionych jaj, cuda.
      Cieszy mnie fakt, że kartki się podobały. miłego weekendu

      Usuń
  8. No i znowu nie mogłam sie zalogować:(
    Basiu cudne kartki przygotowałaś . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Z tym logowaniem też mam problem, wczoraj pisałam komentarze jako anonim i podpisywałam się;-)
      Miłego wieczoru.

      Usuń
  9. Śliczne 🤩 ja nasze ślubne kartki mam schowane w pudełku i niektóre też robione ręcznie i są extra. Podziwiam talent innych osób do tworzenia kartek

    OdpowiedzUsuń