niedziela, 16 lipca 2023

Sobota na 22 DWC

 Powtórka z rozrywki, znowu byłam na warsztacie, który prowadziła Wiola Witczak. Tym razem robiłyśmy Travel Lapbook.

Z tego warsztatu mam  zdjęcie razem z Wiolą.


Lapbook jest pełen kieszonek. By kieszonki były pełniejsze  papier z papierem  łączyłyśmy płótnem.








 


Nie wiem czy można coś na tych zdjęciach zobaczyć  😀W kieszonki wkładałam paski białego papieru, ale i tak kilka ich ominęłam. 

By obejrzeć dokładnie cały journal wpadnijcie do Wioli Witczak na YT.

 Junk Jornal do umieszczenia w mojej pracy robiłam  ze swoich materiałów.  Miałyśmy je przywieźć z domu.Wiola dała papier na okładkę, a dla zapominalskich miała mnóstwo papierów do wykorzystania. Uczestniczki warsztatu nauczyły się zszywać journal, ja to już umiem od lat kilku.

 W sobotę byłam też na m&t u Asi Szulik,  robiłyśmy skakera wielkości ATC z produktów Fabryki Weny.


Chciałabym jeszcze wrzucić zdjęcia ze zjazdu, ale to już w innym poście.

12 komentarzy:

  1. Sama kompletnie nie umiem robić takich cudeniek, więc patrzę i podziwiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Jak piszesz takie "cudeńka" można zrobić mając troszkę wyobraźni, nawet nie trzeba być bardzo dokładnym w przycinaniu papieru :-)))

      Usuń
  2. Super! Uwielbiam te wszystkie kieszonki i zakamarki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Zakamarki są świetne, trzeba jeszcze je zapełnić, ha,ha.

      Usuń
  3. Nie robię takich rzeczy, ale u Ciebie podziwiam - wspaniałe to jest. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, robienie tych journali bardzo mnie relaksuje, zwłaszcza po zrobieniu kartek na zamówienia.
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo pomysłowy ten Twój lapbook Basiu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale pomysł jest Wioli Witczak, która prowadziła ten warsztat.
      przesyłam uściski

      Usuń
  5. Fajne fotki z tych warsztatów, rozwijasz się nie ma co, ale wszystkiego trzeba spróbować żeby wiedzieć w czym się specjalizować kiedyś !!
    Pozdrawiam Basiu i do następnego spotkania!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam zaraz rozwijasz się.Próbuję różności, bo mnie ciekawią i muszę się odstresować, po zrobieniu zamówionych prac (jak ja ich nie lubię).
      Pozdrawiam Aniu

      Usuń
  6. Basiu fajnie popatrzeć. Fajnie jest spróbować czegoś innego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne 🤩 dla mnie to kosmos 😀

    OdpowiedzUsuń