czwartek, 30 czerwca 2022

Jadę !!!

 Uwaga 21 DWC - przybywam

By można było zagadać do mnie od razu po imieniu zrobiłam sobie identyfikator



Tag powstał z produktów Scrap Boys, Itd Collection, Piątek Trzynastego, imię jest z literek z KIKa, sznurek dostałam od Ślubnego a napis DWC jest z tekturki ze spotkania w 2019 roku.

Wszystko to co użyłam wyjęłam z pudełeczka "to się jeszcze przyda".

Mój identyfikator zgłaszam na wyzwanie  Kwiatu Dolnośląskiego

Będzie się działo. wciągu trzech dni idę na cztery warsztaty, będzie to moje chyba piąte spotkanie na DWC. Jadąc na pierwsze napisałam;

Będę się uczestniczyć w kilku warsztatach a więc będę się uczyć, bawić, spotykać znajomych i poznawać nowych
Będę (rozsądnie) wydawać pieniądze :-)

Wszystko się zgadza, oprócz jednego -  nie umiem rozsądnie wydawać pieniędzy 😉

7 komentarzy:

  1. Życzę Basiu miłego spędzenia czasu. Aż Ci zazdroszczę tych DWC , niestety mnie w tym roku nie będzie, a szkoda, teraz żałuję.
    Identyfikator świetna rzecz na pewno się przyda, tym bardziej po tak długiej przerwie. Co do wydawania pieniędzy to ostatnio się ograniczam i nawet nieźle mi to wychodzi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Świetne wykonanie! Obyś zrealizowała wszystkie założenia.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych i owocnych warsztatów, Basiu. Super identyfikator.

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych i owocnych warsztatów, Basiu. Super identyfikator.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, jak ja Ci zazdroszczę (pozytywnie) .... baw się wspaniale, realizuj to co napisałaś (wydawaj pieniądze jeżeli ,,musisz,, no i jeżeli sprawia Ci to przyjemność) :) Bogaty Twój identyfikator ... świetny jest. Ja tylko raz byłam w Katowicach, skromny identyfikator sobie zrobiłam, obiecałam sobie co roku już jeździć ale .... najpierw pandemia a teraz cisza w Katowicach. No cóż ....
    Powodzenia, udanego pobytu ....

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowy identyfikator. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń