piątek, 14 maja 2021

Pierdolety.

 Mam nadzieję, że nie jest to nazwa przez Magic Play opatentowana 😏. Chyba nie bo Ślubny powiedział mi, że jego kolega też tak mówił. 

Troszkę dużo kanałów na YT subskrybuję i oglądanie filmików zajmuje mi sporo czasu.

Ale wracając do pierdoletów, to zrobiłam sobie taki kapelusik z magnesem od spodu.




 

Tak wygląda kapelusik na lodówce, ale można zastosować go w albumie, czy nawet  na kartce, nie próbowałam. Ale za to zrobiłam po otrzymaniu drugiej szczepionki (czujemy się świetnie, tylko troszkę ręka boli) jeszcze 5 kapelusików.

 








15 komentarzy:

  1. Zakapelusikowałaś się Basiu :) Fajne są .... lubię kapelusze, kapelutki, kapelusiki :)
    Mój kolega używa dla moich prac słowa ,,pierdółki,, a teściowa syna ,,dzyndzymały,, (teściowa mnie nie lubi więc to słowo ma negatywny oddźwięk).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      @0 kg temu ja sama nosiłam kapelusze, zawsze miałam kilka, przy ostatnich porządkach wyrzuciłam ostatnie 2.
      A gdyby tak powiedzieć dzyndzymałki, już by zabrzmiało przyjaźniej :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Moje chłopaki mówią , że poszłam na łatwiznę, a może by tak kowbojski lub sobrero ;-)

      Usuń
  3. No powiem szczerze, że pierdolety tak mnie zaciekawiły,że co prędzej biegłam czytać post ;) ja używam zdrobnienia- pierdółki🙈 a kapelusiki- bomba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo eleganckie kapelusiki, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu super że jesteście już zaszczepieni!! A kapelusiki są świetne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tydzień, dwa i będę śmigać na spacerach, może i dietę zmienię,mniej będę siedzieć przy kompie, ha ha mam nadzieję, że zmienię swój tryb życia.
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Superaśne pierdolety poczyniłaś:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, ja pierdolety robię, Ty wyszywasz śliczne obrazki ;-)

      Usuń