wtorek, 24 listopada 2020

Listopadowe "resztki, ścinki i recykling"

 

klikaj w banerek
 

U mnie znowu recykling.

Tym razem z tacy  "to się może przydać" wzięłam pudełko po miętowych pastylkach.



Do ozdobienia pudełeczka wykorzystałam papier otrzymany kiedyś w gratisie i resztki wycinanych elementów z różnych kolekcji. Całość ozdoby jak widać przykryłam własnoręcznie zrobionym
kwiatem.

 Teraz tylko trzeba wymyślić co i dla kogo?
Tzn, co w pudełko włożyć i komu je podarować 😉
Może powinnam piec już pierniki?

11 komentarzy:

  1. Śliczne pudełeczko wyszło:) Gościom, którzy są u mnie pierwszy raz albo takim, którzy są u mnie rzadko na "wyjściu" zawsze staram się coś podarować i takie pudełeczko z pierniczkami w przedświątecznym czasie to przepiękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny resztkowiec.Jeszcze piernikow nie piekę ale ciasto dojrzewa , będzie piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym nie widziała tego pudełka wyżej, to nigdy bym nie uwierzyła, że to to samo. Przepiękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale metamorfoza! Super wyszło :)). Ja pierniki będę już piekła w sobotę :)).
    Miłego dnia Basiu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne pudełko. Pięknie je ozdobiłaś Basiu.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wyszło pudełeczko! Kwiatek słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłaś fajne pudełko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu rewelacyjnie go ozdobiłaś, Dobrze że pokazałaś pudełko przed, bo bym nie uwierzyła że one było bazą. Jest świetne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, piękne pudełeczko i na pewno prezencik w nim otrzymany będzie cieszył kogoś podwójnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pudełeczko. Pięknie je ozdobilas

    OdpowiedzUsuń
  11. Super recykling Basiu.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń