niedziela, 14 czerwca 2020

Siatki ze sznurka.

Obejrzałam ostatnio warsztat jak zrobić siatkę na szydełku. Warsztat świetnie przygotowała Asia Witczak.

Powstała najpierw siatka przy robieniu której połamałam dwa szydełka. Potem jeszcze zmieniłam sznurek na cieńszy. Jednak dzięki temu wyszła bardzo zgrabna, zwężająca się ku górze siateczka.

 
Druga jest troszkę szersza u góry, 


Zrobiłam łańcuszek z małymi  chwościkami.


Papiery  coś mnie nie pociągają, kartek nie robię, albumy czekają na dokończenie... Może za kilka dni :-)

7 komentarzy:

  1. Świetne siateczki. A ta druga super. Te chwościki dodały jej lekkości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, super siateczki - wspaniała alternatywa dla plastikowych reklamówek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł, wyszło idealnie Basiu, no i jak Małgosia mówi, świetna alternatywa dla tych wstrętnych plastików. Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu i tak Cię podziwiam za tyle robótek i każda w innej technice. Brawo Ty. Widać "zmęczenie materiału" i trochę trzeba odpocząć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne siatki .
    Zrobiłem parę różnymi wzorami stwierdzam że najlepsze są krótkie ale szerokie,,

    OdpowiedzUsuń