czwartek, 28 maja 2020

Na badaniach

Oswoiłam się troszeczkę z wirusem i wróciłam do przeprowadzania badań zleconych przez lekarzy na początku roku.
W przychodni mniej ludzi, na badania jeżeli pacjent nie wymaga opieki większość ludzi przychodzi bez obstawy ;-) Brak tłoku spowodował, że pracownicy starają się chyba jeszcze bardziej niż do tej pory. Lekarka robiąca badanie oka sama zaproponowała, że  zarejestruje mnie na wizytę u okulisty, była to po prostu z jej strony uprzejmość.
W domu pomyślałam o zrobieniu dla niej czekoladownika. Bardzo żałuję, że nie mam papierów "Stay at home", może jeszcze zamówię ;-)




Gdy już napisałam post, popatrzyłam na pracę jeszcze raz. 
Przecież brakuje na niej chlapań, przecierek, jakiegoś brokaciku ;-)
No i dołożyłam ;-)


No i żałuję ;-)

13 komentarzy:

  1. Basiu. Z brokacikiem czekoladownik jest również piękny a kobiety lubią błyskotki:) Uprzejma Pani doktor będzie zachwycona.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny czekoladownik, Basiu i na pewno się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny czekoladownik Basiu i piękny gest zarazem :) Pozdrawiam, dobrej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny czekoladownik! na bank bardzo się spodobał i sprawił radość:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ elegancka i romantyczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne słodkie podziękowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny czekoladownik, piękne podziękowanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest Twój czekoladownik ... przyjemnie kogoś nim obdarować :)
    Ja mam czasami taki ,,odruch-zachciajkę,, kiedy widzę piękne papiery, nowości ale muszę najpierw wykorzystać to co mam (a mam tego sporo ,,niestety,,).)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłe podziękowanie, piękna praca.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne podziękowanie, które na pewno wywoła szeroki uśmiech na twarzy obdarowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny czekoladownik :) serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń