środa, 16 października 2019

Patchworkowa kartka świąteczna.

Wciąż robię kartki z papierów AltairArt - Festive Bells, to chyba już ostatnia ;)
To ładne papiery, jednak czerwień w nich użyta, jest bardzo delikatna, trudna do uchwycenia w czasie zrobienia zdjęć.



 
Kartka jest nie tylko patchworkowa, jest zrobiona z resztek.
Papier naklejany na bazę po sklejeniu i  użyciu mediów wyglądał tak.

Potem dodałam gazę, sizal, tekturki, warstwy papierów i powstała kartka jw. 
Pamiętam że kiedyś robiłam kartki, które przez grzbiet przewiązane były wstążką, też tak teraz zrobiłam;) Dałam jednak sznurek nie wstążkę.
Kartka jest wciąż płaska, do koperty.

24 komentarze:

  1. Basiu, karteczka wyszła pięknie. I wspaniale wykorzystałaś resztki papieru. Nic się nie zmarnowało. Kartki z poprzednich wpisów również bardzo podobają mi się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, delikatna mimo że resztkowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Tych resztek mam jeszcze ponad pół dużego zestawu.

      Usuń
  3. Szalenie podobają mi się takie kartki patchworkowe (postaram się choć jedną podobną zrobić).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę za dużą dałam warstwę z gazy i sizalu i trudno było przykleić te kwadraciki.

      Usuń
  4. Świetna jest Basiu, bardzo lubię takie kartki z resztek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popracowałam z mediami i troszkę przedobrzyłam :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Ślicznotka, nietuzinkowa i ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie inna niż wszystkie ha, ha. Byłam ciekawa co napiszecie :)

      Usuń
  6. Basiu,świetna jest baza tej kartki, taka artystyczna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna!!! Jest dowodem na Twą artystyczną duszę.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Papiery są śliczne ale to co z nimi wyczyniasz po prostu cudowne. Bardzo pomysłowa karteczka i przepięknie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Resztkowe karteczki są najlepsze ;)
    Super!!!
    Pozdrowionka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie oryginalne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka,ja także wszystko wykorzystuje każede resztki.

    OdpowiedzUsuń